Zawieszenie
: Jak jest sprawne to komfort, jakiego nie zaznałem dotychczas w innym aucie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: rozrząd
Zawieszenie
: zawieszenie MagRide
5,0
Całokształt
Kupiony sercem, dlatego ocena nie może być inna.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wymagający. Ale jak się odpowiednio dba i serwisuje to odwdzięcza się dobrą dynamiką, kulturą i niezawodnością. Zużycie paliwa odpowiednie do wielkości auta, mocy i masy.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy automat z jakim mam do czynienia. Nie jest niewyczuwalny ale nie mam większych zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie niezależne, napęd na 4 koła i duże koła czynią jazdę komfortową i bezpieczną.
Komfort
4,0
Widoczność
to nie Fiat CC, widoczność ograniczona do tyłu a wielkość lusterek zewnętrznych powoduje że trzeba uważać by ich nie zarysować przy przeciskaniu się.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwa układy klimatyzacji dla przodu i tyłu schładzają wnętrze w mgnieniu oka. Ogrzewanie działa bardzo przyzwoicie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Silnik słychać jedynie przy wciśnięciu gazu w podłogę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktoś decyduje się na SRX to powinien liczyć się z kodsztami większymi od przeciętnych. To nie VW Polo, więc wszystko kosztuje więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 i V6 24V AWD 264KM 194kW
[l/100km]