Jeżdziłem wieloma autami ale komfort jaki daje Escalade jest niespotykany. Autem się ołynie, jedzie się niezwykle dostojnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Proste V8, pięknie mruczy, bezawaryjne i pewne z dobrym zapasem mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardziej płynnej zmiany biegów nie odczuwałem nigdy.
5,0
Układ jezdny
Jestem mega pozytywnie zaskoczony jaką trakcyjniścią charakteryzuje się Escalade. Myślałem zanim go kupiłem, że będzie jeździł tylko na wprost, a tu miłe zaskoczenie.
5,0
Karoseria
Kwestia gustu jeśli chod ino wygląd - mi się podoba. Dobrze się czuje w tym aucie, a to najważniejsze.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest ok. Napewno jest lepsza w mniejszych autach ale tu na prawdę jest ok.
4,0
Ergonomia
Przy 150 km/h i więcej zaczyna być słyszalny szum i wiatr.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mega wydajna klima trzystrefowa. Daje sobie fenomenalnie rade.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w fotelu w salonie przed telewizorem. Mam 190 cm i jest dość miejsca.
4,0
Wyciszenie
Przy 150 km/h i więcej zaczyna być słyszalny szum i wiatr. Do tej prędkości cicho jak w ulu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części zamienne są na normalnym poziomie np. łożysko w kole tył 150 zł, przód jest z piastą więc 450. Przewody wysokiego napięcia 400 zł wahacz 230 zł. Jedyne co jest drogie to opony. Mój jest na 22” i koszt jednej to 1200 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja generalnie dobrzenoceniam wydane pieniądze. Mam nietuzinkowy samochód w którym czuje się wyjątkowo i podróżuje w fenomenalnym komforcie. Co tu więcej???
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nic oprócz wahacza, łożyska w kole.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.2 V8 409KM 301kW
[l/100km]