Mruk V8 o dużej pojemności, przyspieszenie, elastyczność, niewielkie spalanie. Aktywne zawieszenie pneumatyczne, komfort, bardzo dobrze trzyma się drogi, bezpieczeństwo (rama od hamera, poduszki kurtyny, 2765 Kg masy własnej)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mruk V8 o dużej pojemności, przyspieszenie, elastyczność, niewielkie spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie, bez szarpnięć, bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Przy spokojnej jeździe bardzo komfortowy. Wystarczy dodać mocniej gazu i auto momentalnie się usztywnia. Podobnie po w jechaniu w "teren".
4,0
Karoseria
Mogło by być lepiej pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego.
Komfort
5,0
Widoczność
Najwyższy.
4,0
Ergonomia
Prawie bardzo dobrze...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima 4 strefowa, podgrzewane 4 fotele z 6 stopniami każdy...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To auto 7 osobowe i wystarczająco duże... nie wiem czy są większe :)
4,0
Wyciszenie
Dobre, ale nie doskonałe.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podstawowe części bardzo tanie ale niektóre z innych elementów nie eksploatacyjnych potrafią sporo kosztować.
5,0
Stosunek jakość/cena
To Cadilack
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie w tym aucie...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bez usterek...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
[l/100km]