Inne
: Pękający plastik na podszybiu trudno kupić.
5,0
Całokształt
Super auto. Nietuzinkowe. Napęd na tył.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajnie brzmi, nie za głośno ale przy redukcji fajnie słychać v6. Rozrząd la łańcuszku.
4,0
Skrzynia biegów
Działa dobrze ale wolno.
4,0
Układ jezdny
Specyficzny. Jednym się podoba a innym nie.
5,0
Karoseria
Nie rdzewieje. Ani na zewnątrz ani pod spodem a to najważniejsze. Przyciąga wzrok.
Komfort
3,0
Widoczność
Długa maska którą słabo widać, duże słupki C. Średnio.
3,0
Ergonomia
Tylko Sterowanie komputera pokładowego na desce rozdzielczej a nie przy kierownicy utrudnia życie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średniaczek.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika w sam raz. Jadąc normalnie jest cisza a po wyżej pewnego progu obrotów fajnie warczy. Uszczelki mogłyby lepiej wyciszać dźwięki z zewnątrz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To mój drugi cts i są to auta bezawaryjne raczej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie bomba. Tańsze niż niemieckie w tym roczniku i wyposażeniu a nie są tak męczone.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często trzecie światło stop się psuje, jest drogie ale da się wstawić Pasek led do obudowy oryginalnej lampy i naprawa za grosze na lata. Pęka od słońca plastik na podszybiu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Auto w stosunku do konkurencji jest bezawaryjne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 i V6 24V 215KM 158kW
[l/100km]