Włąściciel samochodu cieszy się 2 razy, jak auto kupuje jak i sprzedaje. Na polskę gdzie jest tańszy servis omegi polecam niestety w ameryce części europejski, sytem metryczny podrażają jego eksploatacje skazując czesto na oryginalny serwis cadillaca
Wrażenia
4,0
Silnik
Ok osiągi zadawalające 100 z automatem chyba około 7s
4,0
Skrzynia biegów
automat lekko szarpie wyczuwalna zmiana biegów. Po przełączeniu automatu w tryb sportowy można wycisnąc z maszynki niezłe przyśpieszenia. Moja Catera pod tym względem pracowała bezbłędnie nigdy nie odczułem braku mocy i nie było potrzeby wciskać gazu do dechy.
3,0
Układ jezdny
W lato, jesień doskonale systemy ABS TRC pracowały doskonale i mnaszynka dobrze trzymała się drogi. Zima pełna porażka tym samochodem się nie da jeździć. Wczoraj spadło pierwszy śnieg (ponad 20 cm) a dziś już zamieniłem to auto na inne w salonie, tym się nie da jeżdzić jak jest ślisko, może na cieplejszy klimat a nie na amerykę centaralną gdzie potrafi spaść stopa śniegu w jedną noc.
Komfort
4,0
Widoczność
Przyzwoicie, lusterka pamiętają pozycje zależy od ustawiń fotela dla róznych kierowców. Przyciemniane LCD ( fgotochromatyczne) wsteczne lusterko zapobiuega oślepianiu przez pojazdy jadące z tyłu
4,0
Ergonomia
Ok bioorąc pod uwagę masę dodatków i ustawień wszystko czytelne na desce tak jak reg. stopnia podgrzewania foteli, otwierania elektrycznego bagażnika, baku, tylnej zasłonki osobnych ustawień temperatury, klimy dla pas. i kier. świateł wszystko można szybko opanować. i jest pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze sytemy przewitrzania, ogrzewania osobno ustawiane dla kierowcy i pasażera i regulowany nawiew na tył + pogdrzewanie kilkustopniowo fotele robią swoje. W zimę szybko robiło się miło a lkatem klima szybko schładzała wnętrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na amerykańskie warunki to b. małę autko najmniejsze z cadillaców ale to niemiecka Omega
4,0
Wyciszenie
Nie było problemów trochę słychać ped powietrza przez drzwi i otwartym szyberdachu ( wcześniej w mojej 306 peugeot do 120 było cicho z otwartym dachem) ogólnie dobrze
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nawet jak na amerykańskie auta to pali strasznie wkieszy BUICK Park avenue potężne auto z silnikiem 3.8 V8 l i tą samą moca pali po mieście mniej a na autostradzie na pewno, 19/29 mil z galona gdzie Catera 18/24 z gal. To porażka niemieckiej Omegi.
2,0
Stosunek jakość/cena
za 31tys$ można dostać lepsze autko w ameryce chociaż przygodę z nim bedę wspominał miło. Dzisiaj zamieniłęm je na luksusowego Buicka Park Avenue z tego zamego rocznika i podobnym przebiegiem i stwierdziłem że się znacznie lepiej prowadzi w trudnych warunkach jest większy i komfortowy co rekompensuje spadek dynamiki w porównaniu z Caterą
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy więcej niemieckich aut. To drobiazg mnie dobijały zacinające się lusterka, opuszczanie szyby wrażliwy szyber dach ze słabym silniczkiem. Bałem się tym samochodem jechać dalej w amerykę i był on bardzo nisko oceniany w amerykańskich rankingach. Kupując go myślałem żę pewnie są zapatrzeni w swoje lub japońskie samochody ale prawda wychodzi już przed 100 tys. masa rzeczy szwankuje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Typowe usterki chłodnica, crank sensor tak się to chyba nazywa( przy ok50 tys.mil) ale ogólnie jak porównać z innymi cadillacami czy Buickami to jest to jeżdżąca skarbonka którą strach jechać gdzieś dalej. Inne większe amerykańskie samochody V8 są bardziej bezawaryjne i łatwiejsze w naprawie (200tys powinny wytrzymać) nie mówiąc o japończykach Honda , toyota robione w USA wytrzymuja 300 tys mil. Chłodnice w drugim aucie w Hondzie Accord wymieniłem dopiero po 100 tys. mil tak jak jeden z tłumików i były to jedyne usterki w Hondzie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 203KM 149kW
[l/100km]