Świetny samochód w trasy, całkiem niezły na miasto. Pomimo gabarytów zwrotny. Polecam wersje z silnikami 2 generacji (208 km) są mocniejsze o ponad 30 km i jak na te gabaryty dość ekonomiczne.
Częśći eksploatacyjne są w Polce dostępne. Bardziej unikalne trzeba sciągać z USA ale przez internet trwa to do 4 dni.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny, znakomicie radzi sobie z 2 tonami wagi i dobrze współpracuje z LPG
5,0
Skrzynia biegów
nie do zdarcia
4,0
Układ jezdny
miękko, choć przy tej klasie wytłumienie małych nierówności mogłoby być lepsze. Pompowane tylne amortyzatory sprawują się znakomicie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dużo elektroniki - czasami trzeba troszkę przy tym pokombinować
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
słychać tylko szumy aerodynamiczne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taki samochód zaskakująco dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym progu cenowym nie ma samochodów tak przyciągających uwagę :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 V6 208KM 153kW
[l/100km]