Nadaje się do jazdy, ale jedynie jako 3, a może nawet 4 samochód w rodzinie i to 2 osobowej. Wrażenia byłyby wyśmienite, gdyby nie bolące nogi związane z niezbyt wygodną pozycją - mam wrażenie, że siedzenie dla osób wysokich osadzone jest zbyt nisko, a regulacja w każdym z 3 wymiarów jest ze sobą skorelowana tak, że w sumie ustawienia fotela są bardzo ograniczone. Przydałby się także mechanizm różnicowy o podwyższonym tarciu (ma go wersja M).
Wrażenia
5,0
Silnik
Bajka! Dopiero po jego zakupie zrozumiałem dlaczego niektórzy marzą o BMW (wcześniej z racji skojarzeń z dresami nie byłem zwolennikiem tej marki). To naprawdę klasa sama dla siebie.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna - taka jak być powinna, krótkie przełożenia bardzo dokładnie działająca.
4,0
Układ jezdny
Jedno zastrzeżenie to niekiedy wyczuwalne w ZIMIE opóźnienia w rozpoznaniu poślizgu w zestawieniu z prędkością (II stopniowy układ stabilizacji toru jazdy)
Komfort
2,0
Widoczność
Z tym jest dramat - ale to niskozawieszone coupe... Trzeba przywyknąć.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń, wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No i tu osobom powyżej 180 cm jest po prostu... ciasno. Na długich trasach da się wytrzymać, ale po godzinie stania w korku bolą nogi.
5,0
Wyciszenie
Jestem pod wrażeniem. Słychać to co trzeba, czyli mruczący silnik powyżej 4500 obr/ min! Nawet przy jeździe 260 km/h nie dochodzą żadne inne, nieprzewidziane dźwięki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12-13 l/100 km to wyśmienity wynik przy 265KM Super!
3,0
Stosunek jakość/cena
Prawie 200 tyś zł to jednak sporo za taką zabawkę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 si 265KM 195kW
[l/100km]