Silnik
: pomimo wyboru najsłabszej wersji silnikowej nigdy nie brakowało mi mocy pod maską. jeździłem mocniejszymi wersjami i choć są świetne uważam ze 2.0 to silnik wystarczająco mocny do tego pojazdu
5,0
Całokształt
zakup Z4 to była najlepsza decyzja w moim życiu i pomimo leciwego już wieku auta - nie planuję na razię się z nim rozstawać.stał się członkiem rodziny
Wrażenia
5,0
Silnik
zrywny, oszczędny, cichy
5,0
Skrzynia biegów
nigdy nie zrozumiem ludzi kupujących automaty. zmiana biegów to czysta przyjemność
4,0
Układ jezdny
dopóki nie zrobi się mokro - wszystko super.jak tylko spadnie deszcz - czas puścić nogę z gazu
Komfort
2,0
Widoczność
nie oczekuje dobrej widocznośći od roadstera. trzeba do tego przywyknąć i tyle
5,0
Ergonomia
minimalna ilość przycisków i pokręteł - nie ma się co zepsuć a przy okazji nie przeszkadza w codziennym użytkowniau
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie nie daje powodu do narzekania - nigdy nie jest zimno nawet bez hardtopu zimą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na roadstera przystało wnętrze skrojone jak dobry włoski garnitur - ciasno ale komfortowo
3,0
Wyciszenie
wyciszenie i roadster to jakiś oksymoron. ma być głośno. koniec kropka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie należę do eco-driverów jednakże moje bmw nie spaliło więcej niż 11L na 100km w mieście. jak na osiągi vs przeznaczenie pojazdu - bardzo przyzwoity wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
cena odzwierciedla jakość jakiej można oczekiwać od bmw.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
choć w moim aucie przez 7 lat użytkowania nie psuło się nic poza elementami typu hamulce/płyny/wycieraczki wielką rolę odegrał w moim przypadku serwis któy odwiedzam regularnie. Od dnia zakupu auta nowego do dziś serwisuje je w tym samym serwisie Autohaus Bothe OHG we Frankfurcie nad Odrą i nie zamienię tego serwisu na żaden inny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak takowych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]