Przeniesienie napędu
: Prowadzi się genialnie ale trzeba mieś świadomość w czym się siedzi
5,0
Całokształt
Jest to samochód inny dla ludzi innych. Nie jest specjalnie wygodny, ekonomiczny, ale ma to coś. Za każdym razem gdy do niego wsiadam „gęba” mi się cieszy bo właśnie ma to coś czego współczesne samochody nie mają i już raczej nigdy nie będą miały.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to klasyka gatunku, brzmi i daje radę
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi ciężko ale tak powinna. Jest precyzyjna i powinna mieć 6 biegów do przodu ale niestety :)
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak gokart, w zakrętach trzeba mieć szybkie rączki. Jeździłem ostatnio na oponach RSc i było twardo, zmieniłem na zwykle i po pierwszej jeździe wygląda na to, że jest dużo przyjemniej. Ale to dopiero na wiosnę dokładnie uda się ocenić
5,0
Karoseria
Mała i ciasna ale jak się nie ma 2m wzrostu to daje radę No i jest normalny bagażnik
Komfort
4,0
Widoczność
Co do zasady Ok, ale w nocy słabo wszyscy i z tylu i z przodu świecą prosto w oczy, No cóż siedzi się prawie na ziemi.
4,0
Ergonomia
Jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawnie działa klima mimo że tylko ręczna można ustawić optymalną temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco jeśli nie jesteś siatkarzem
3,0
Wyciszenie
No tutaj jest słabo, szyby bez ramkowe 23 lata życia odcisnęło swoje piętno. Ale po wyciszeniu i regulacji drzwi i domykania szyb jest znośnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok, części w serwisie drogie ale zamienników sporo chyba że mówimy o częściach typowych do z3 to jest słabo ale taki urok wyjątkowych samochodów
5,0
Stosunek jakość/cena
Stare porządne BMW
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Musi coś być zepsute
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 193KM 142kW
[l/100km]