340 koni robi robotę w takim samochodzie, jest to zupełnie wystarczająca moc, lecz gdy silnik się zepsuje, to jest kłopot ponieważ przy każdej drobnej usterce trzeba wyjąć silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów , łagodnie zmienia biegi, a jak chcesz jechać sportowo to jedzie sportowo.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutów, zawieszenie M według mnie jest lepsze od pneumatyki, ze względu na bycie twardym
5,0
Karoseria
Bez zarzutów, nie rdzewieje (jeszcze).
Komfort
5,0
Widoczność
Słupki są zaprojektowane tak , aby nic się w nich nie schowało, żaden pieszy, żaden samochód
5,0
Ergonomia
Fotele komfortowe połączone ze skórami bmw individual powodują że podróż tym samochodem staje się bardzo komfortowa
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Filtry klimatyzacji są słabej jakości , poprzednia generacja miała je o wiele lepsze, lecz w tej generacji bardzo mocno poprawili wentylację foteli - to na plus
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dużo miejsca na nogi, lecz z tyłu nie mógł bym usiąść za samym sobą, oraz minusem jest ścięty dach tego pojazdu - mało miejsca na głowę
5,0
Wyciszenie
Bmw postarało się o wyciszenie tego pojazdu, podczas jazdy np. nie słychać krzyków dzieci z zewnątrz lub hałasu robòt drogowych
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest tanio - dopóki nie będziesz miał pierwszej usterki po gwarancji, średni koszt naprawy w Autoryzowanym serwisie BMW to mniej więcej 5.000zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze, lecz jakość wykonania pojazdu mogła być lepsza - a szczególnie BMW mogło się postarać o bezawaryjność
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo często system się zawiesza, lub kierownica nie odsuwa się do końca.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo często również wyłączają się zegary podczas jazdy. Raz miałem sytuację gdzie przede mną nic nie jechało, a samochód wykrył pieszego , przez co za hamował do zera na środku drogi.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 40d 340KM 250kW
[l/100km]