Auto rewaelacyjane !. Prowadzenie powala. Na zakrętach trzyma się jak przyklejone na 20" felgach. Pomimo ze jest to Silnik 30d przyjemność z jazdy jest ogromna. Dźwięk w H&K super. Czysto dynamika dobra. Jakość materiałów też bez zarzutu.
Auto nie robi takiego wrażenia aż do momentu jak się nim nie przejedziesz bardziej dynamiczne. Wielki słoń z wyglądu a w czasie jazdy zwinny jak puma. Wahałem się przed zakupem Macan, XC90, X5, Q7,MB GLE Coupe. BMW wygrał i następnym razem będzie również ta marka. Układ jezdny 6+.
Wrażenia
5,0
Silnik
W trybie comfort auto jeździ jak wyważona limuzyna, ale przełączając na sport. Dostaje nagle ogień. Polecam się przejechać sami ocenicie :)
5,0
Skrzynia biegów
Szybko zmienia biegi, nie rwie. Jest bdb.
5,0
Układ jezdny
Auto przyklejone do drogi chociaż na dużych muldach 20" koła dają się we znaki.
4,0
Karoseria
Samochód nowy a linie pasowania nadkoli względem karoserii jak by trochę się rozjeżdżały (wina plastikowego nadkola)
Komfort
3,0
Widoczność
z tyły praktycznie brak widoczności ale coś kosztem stylistyki
3,0
Ergonomia
Z tyłu i przodu dużo miejsca. Bagażnik płaski i długi. Zawsze można kufer doczepić na dach jak się jedzie z większym bagażem :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy super, dla pasażerów również (małe dzieci)
5,0
Wyciszenie
bez zarzutów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie brak kosztów.
3,0
Stosunek jakość/cena
auto kosztuje nie mało ale porównując do innych najdroższych modeli innych marek premium, warto swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive30d 258KM 190kW
[l/100km]