Auto tak jak ładne tak i drogie w utrzymaniu ,przebieg od 100 tys zaczynają się kosztowne wizyty w ASO , lepiej się z 2 razy zastanowić nad zakupem ,mam też GLC z tego rocznika fakt że 2,2 Diesel ale jest petarda wizyta tylko Olej i Filtry .BMW klocki 20 tys km , tarcze 40 tys km max a koszt to 7-10 tys ! Za os ! Olej to 3 tys ! AC 17 TYS ! KPL OPON 8-10 TYS , AWARIE I WYCIEKI Z TYLNEJ OSI za 8 tys,ZAPOCENIE MISKI OLEJOWEJ 5 TYS ,teraz silnik padł.
Wrażenia
3,0
Silnik
Do 120 tys ok
4,0
Skrzynia biegów
Szarpie o zawsze
3,0
Układ jezdny
Fatalny
5,0
Karoseria
Super
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba przez tyl
5,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
5,0
Wyciszenie
Super
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Fatalna
3,0
Stosunek jakość/cena
BMW - Bedziesz mMiał Wydatki
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Slabo
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Slabo
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive 40d 313KM 230kW
[l/100km]