Bardzo dobry , przestronny samochód o dużym bagażniku, nie zastanawiasz się czy kogoś wyprzedzać - po prostu go omijasz...Nie ma problemu , gdy ktoś dodaje Ci gazu gdy go wyprzedasz :) . Jedyny minus - trudno się nim manewruje na parkingach centrów handlowych
Wrażenia
5,0
Silnik
313 km robi swoje, dynamiczny i elastyczny silnik o bardzo dużym momencie obrotowym.
5,0
Skrzynia biegów
bardzo szybka , nie używam łopatek do zmiany biegów , bo robiłbym to gorzej niż automat.
5,0
Układ jezdny
samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, hamulce super. Nie miałem go jeszcze okazji sprawdzić w sytuacji ekstremalnej.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu i boki bardzo dobra, z tyłu...na szczęście mam kamerę 360 więc pomaga, lecz tylna kamera w zupełności wystarcza.
5,0
Ergonomia
tutaj również bardzo dobrze, i-drive intuicyjny, wieloma funkcjami mogę sterować z kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
auto dzięki zamykanej rolecie przed silnikiem bardzo szybko się nagrzewa, dzięki temu w zimne ranki, gdy nie stoi w garażu szybko robi się w środku ciepło. Podgrzewane fotele + kierownica.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla naszej czwórki wystarczająca, z tyłu dużo więcej miejsca nad głową niż w poprzednim modelu. Bardzo fajne oświetlenie wnętrza.
5,0
Wyciszenie
nawet przy dużych prędkościach pasażerowie są zdziwieni , gdy spojrzą na licznik :) , w aucie panuje cisza, nic nie stuka, nie trzeszczy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co gwarancja więc nie za duże. Ubezpieczenie trochę kosztuje, ale są promocje u dealerów.
4,0
Stosunek jakość/cena
oczywiście mógłby być tańszy, ale akcyza 18,6 % podbija cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
póki co na szczęście brak, ciekawe jak będzie dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive 40d 313KM 230kW
[l/100km]