Silnik
: Prowadzenie jest wspaniałe, ale silnik robi robotę! Spalanie, moc jaką daje i ten dźwięk. Nic do zarzucenia!
5,0
Całokształt
Autem trzeba się przejechać, pojeździć, po oglądać, po siedzieć, po macać... Nie da się tego wprost opisać, jest to owoc świetnej pracy BMW. Parę lat temu myślałem, że E71 jest wspaniałe. Teraz ma godnego następce.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do dźwięku jaki emituje nigdy nie będę w stanie się przyzwyczaić.. Dwie turbinki, moc... Spalanie.. kto by pomyślał, że przy takiej mocy można uzyskać tak niskie wyniki.
5,0
Skrzynia biegów
Jazda na łopatkach.. ajj... brak słów. Klasa sama w sobie.
5,0
Układ jezdny
Jak to bierze zakręty.. Wystarczy obejrzeć co to auto potrafi na Nordschleife.. Brawo BMW!
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje ustawiania klimy dla pasażera w komputerze, zastąpiono to rozwiązanie według mnie gorszym - przycisk na desce rozdzielczej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w X6 na tylnej kanapie bywa bardziej "wyrośnięci" pasażerowie mogą czuć dyskomfort nawet nieco większy niż to bywało w poprzednim modelu.
5,0
Wyciszenie
Silnik V8 który na zew. gra po całości wew. jest słyszany naprawdę niezbyt co dla mnie jako wielkiego maniaka jest minusem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety, to już nie ta sama jakość plastików co kiedyś. Jak wszyscy tak i BMW idzie w tę stronę.. Szczególnie na tyłach po naszych kochanych Polskich drogach można usłyszeć lekkie trzeszczenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika xDrive50i 450KM 331kW
[l/100km]