Silnik
: Bardzo dobra praca silnika i skrzyni biegów oraz funkcje \"sport\" i \"manual\" skrzyni biegów przydatne odpowiednio przy dynamicznej jeździe i wyprzedzaniu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: problem z hamowaniem na mokrej nawierzchni
Inne
: głośna praca opon
Układ elektryczny
: nie zapamiętuje ustawień kierownicy, fotela, bocznych lusterek
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało przestrzeni na nogi dla pasażerów jadących na tylnej kanapie.
1,0
Wyciszenie
Głośna praca opon letnich z którymi auto zostało zakupione (buczenie) w zakresie prędkości 50 – 70 km/h. Co ciekawe, zimowe opony (niezakupione w BMW) pracują dużo ciszej we wszystkich zakresach prędkości. Autoryzowany serwis zalecił mi wymianę opon na nowe, bo według nich niektóre modele X6 mają taką przypadłość.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami po otwarciu auta fotel kierowcy, kierownica, boczne lusterka nie wracają do zapamiętanych ustawień.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po dłuższej jeździe autostradą (mokra nawierzchnia), utrata 70-80% siły hamowania. Nie ma to związku z zapowietrzeniem hamulców, raczej z przegrzaniem, bo serwis wykrył zeszklenie klocków. Autoryzowany serwis zalecił wymianę tarcz i klocków. Mam obawy, że załatwi to tylko skutek a nie prawdziwą przyczynę problemu.
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive35d 286KM 210kW
[l/100km]