Silnik
: 3.0d 245 KM pali bardzo mało względem 3.5d 280 KM. Mocy mu nie brakuje. Przy obecnych cenach paliwa, jakoś bardziej doceniam to spalanie.
5,0
Całokształt
Jest to moja druga X6, rok 2010 polift. Wcześniej miałem E71 z silnikiem bi turbo 280 KM z 2008 roku. I nie wiem czy kwestia egzemplarza, bo tą poliftową teoretycznie słabszą 245 km jeździ mi się dużo lepiej. Mniejsze spalanie. I jeżdzę już prawie 3 rok i nie czułem potrzeby chipowania silnika. Tą przedliftową bi turbo miałem po chipie na ponad 300 KM, ale jeździło się odczuwalnie gorzej. Z tej obecnej 245 konej jestem bardziej zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, fajnie brzmi, słychać go w środku auta, ale to plus, bo jest to przyjemny pomruk. Jak ktoś nie wiem co to za silnik, to nie wie, że to diesel.
Bardzo oszczędny pali 2-3 litry mniej od mojej poprzedniej X6 w biturbo.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zmienia biegi, delikatnie bez szarpnięć. Przy dużych prędkościach ma niskie obroty silnika.
5,0
Układ jezdny
Rewaleacja jak na duzego i ciężkiego suva.
5,0
Karoseria
Nie wiem co to oceniać. Auto nie gnije oraz nie koroduje.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłoby być lepiej do tyłu. Kwestia wprawienia. Widoczność do tyłu poprawiają duże lusterka, których mi brakuje jak przesiadam się do osobówki. Koniecznie musi być kamera cofania, bo auto jest poprostu duże.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Ja mam 1,85 m wzrostu i dwa razy jechałem z tyłu i nie narzekałem na miejsce na głową. Jakoś dało się tam ulokować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niektórzy narzekają na miejsce z tyłu. Ale co najlepsze osoby niższe od mnie. Ja mam 1,85 m i z tylu potrafię znaleźć wygodą pozycję dla siebie. Ogólnie jechałem z tyłu dwa razy.
4,0
Wyciszenie
Tutaj myślałem, że będzie lepiej. Ale to chyba kwestia suva. wcześniej miałem tylko osobówki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest drogie w utrzymaniu. akumulator, opony, oleje i filtry.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie w zakupie szczególnie te po 2010 roku, chociaż ogólnie jakiś różnić dużych nie ma do tych wersji z przed 2010. No chyba, że to jakieś kwestie silnika, skrzyni, itd., których nie widać. Jeździłem teraz szukać auta dla znajomego z racji tego, że jest to moja druga X6. Oglądaliśmy raczej śmietniki za 70-80 tys. zł. Nie było co kupić, a przejechaliśmy pół Polski. Ogólnie odradziłem to auto znajomemu, to auto jeżeli nie ma 10-20 tys więcej na zakup. Odpukać 1 awaria może tyle pochłąnać na raz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W obecnym aucie brak. W poprzednim X6 była awaria turbo i ciągłe roszczelnienia turbo. ogólnie nie polecam wersji biturbo ze swojego doświadczenia. Niby auto miało 230 tys. km, a się sypało co chwilę coś na silniku. Ogólnie było sprowadzone z Niemiec i też nie wiem czy ten przebieg to prawdziwy był.
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive 30d 245KM 180kW
[l/100km]