Zawieszenie
: Całkowicie zmienione zawieszenie dało znakomity komfort jazdy
5,0
Całokształt
X5 G05 z 2 litrowym dieslem to bardzo miłe zaskoczenie wszystkie zmiany w porównaniu do modelu F 15 całkowicie pozytywne. Zmienione zawieszenie sprawiło, że samochód prowadzi się rewelacyjnie, zmieniona pozycja za kierownicą, poprawiony komfort foteli, 231 konny diesel i 8 biegowa świetnie zestrojona skrzynia biegów doskonale radzi sobie w każdych warunkach. Warto również wspomnieć o doskonałym wyciszeniu i niskim zużyciu paliwa 6,8l/100km trasa. Zamontowano również mnóstwo systemów wspomagających kierowcę co poprawia w znacznym stopniu bezpieczeństwo pasażerów jak i innych uczestników ruchu drogowego. Od wielu lat jeżdżę X5 i uważam , że G05 to wisienka na torcie w porównaniu do poprzedników.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest cichy, ma dobry dół na starcie niczym nie odbiega od 3 litrówki po jeździe próbnej nie miałem watpliwości co do zakupu tego modelu
5,0
Skrzynia biegów
To jest poezja nie ma o czym pisać
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się doskonale już nie myszkuje na koleinach jak poprzednie modele E70, F15
5,0
Karoseria
Doskonale wyciszona, poprawiony CX , automatycznie otwierana tylna klapa i bort
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie we wszyskich X 5 była b. dobra
5,0
Ergonomia
Przeniesiony tylko przycisk start/stop na konsolę środkową
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
idealne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez względu na wzrost i tuszę jest wygodnie
5,0
Wyciszenie
Nie słychać w kabinie pracującego silnika więc ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedynym kosztem jest paliwo
5,0
Stosunek jakość/cena
Za technologie i jakość trzeba zaplacić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem nigdy żadnych problemów trzeba tylko wykonać przeglądy na czas /przez 5 lat darmowe/
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez awarii i usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 25d 231KM 170kW
[l/100km]