Inne
: Z oszczędnością to auto raczej nie ma nic wspólnego. Zasięg 70km na elektryku to realnie jak odpalam mam już 65km wyjeżdżam za bramę po 1km mam już 55 km. I tego po mieście nie zrobisz. Realnie na samym elektryku wciskając cały czas mocniej pedał żeby te 116KM jakoś jechało to po mieście 30km zrobisz max. Oczywiście możesz na hybrydzie, ale spalinowy włączy się za każdym mocniejszym przyspieszeniu.Zaoszczędzisz po mieście, ale tylko jak masz fotowoltaike bo jak zrobisz 30km z obiecanych 70km i masz pusto ,to prądu po nocnym ładowaniu wyjdzie Ok 12 zł wiec coś tam może taniej niż spalinowym, ale zakup auta droższy o spora kwotę.
Na trasie jak jedziesz droga zwykła ze światłami, korkami i masz ten prąd do pełna to na trasie benzynka a każde wolne czy to na światłach czy w rzędzie za autami wleczacymi się to pojedzie na prądzie i średnia z km spalania wychodzi faktycznie 3l jak cisnąłem to 6.9 ale to tak trasa do 150/200km bo później już prądu nie starczy i zaobserwowałem ze później doładowuje sobie podczas jazdy i hamowania i pojawia się 1km 2km prądu wiec starcza na znowu staniecie na światłach na prądzie .
Autostrada 200/h to już inna bajka. Spalanie 20-25l zbiornik idzie w mig, jest mały . Biuletyn możesz wydać po wszystkich stacjach przy autostradzie bo będziesz na nich co 300km.
Na autostradę diesel zdecydowanie
Obecnie jak jeżdżę w koło komina to auto rewelacyjne, ale trasa autostradowa średnio, wiecie kupuje się takie auto to stać człowieka na te paliwo, ale narazie ta bariera psychologiczna 25l na 100km mnie przytłacza. Pewnie się przyzwyczaję do tego w najbliższym czasie.
Inne
: Brak