Auto ok. , wystarczająca ilość miejsca w środku, duży bagażnik, przyspieszenie piorunujące.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mocny i elastyczny, przyspiesza w ok. 4,5 s do 100 km/h przy masie własnej ok. 2,2 tony. Jest to V8 więc super go słychać w trybie sport plus, sportowy wydech M też robi swoje. W trybie eco jest praktycznie niesłyszalny.
5,0
Skrzynia biegów
Szybko reaguje, jednak czasem chwilę się zastanawia, szczególnie po zmianie trybu jazdy
5,0
Układ jezdny
znacznie poprawiony w porównaniu z f15 , tylna skrętna oś i adaptacyjne zawieszenie ułatwiają pokonywanie zakrętów. Łatwiej niż f15 manewruje się na parkingu.
5,0
Karoseria
Elementy dobrze spasowane, w poprzedniej f15 był słaby lakier, tutaj już nie ryzykowałem i zabezpieczyłem całe auto folią ppf.
Komfort
5,0
Widoczność
Optymalna, auto ma funkcję automatycznego parkowania oraz zmiany pasa ruchu.
5,0
Ergonomia
auto komfortowe, łatwo się dopasować, podgrzewane fotele przód i tył, wentylowane, masaże przód, grzana kierownica.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok, w bardzo upalne dni potrzeba czasu, żeby go schłodzić. W zimie super się sprawdza ogrzewanie postojowe
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tyłu trochę miejsca zajmuje zestaw rozrywki z dwoma dotykowymi ekranami.
5,0
Wyciszenie
Dopiero powyżej 220 km/h robi się głośniej, przy 250 km/h słychać trochę uszczelki w prawych drzwiach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nowe z pakietem naprawczym na 5 lat 200 tys.
Kupiłem je licząc się z tym ,że koszty utrzymania nie będą niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Udało się go jeszcze kupić z rabatem i przed podwyżką, teraz znacznie drożej.
Oczywiście mógłby być tańszy. Jakościowo jest ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, ale niski przebieg i krótki czas użytkowania.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 M50i 530KM 390kW
[l/100km]