Mam auto cały czas serwisowane, przebieg autentyczny 52 000 km (pomimo roku produkcji), auto z Polski, bezwypadkowe. Po 35 tyś km stwierdzono wyciek ze skrzyni biegów - naprawiono przez BMW POLSKA, uznaniowo. Po 50 000 km serwis stwierdził luzy dolnych wahaczy, ponowy wyciek ze skrzyni biegów oraz uszkodzenie anteny SOS (koszt naprawy 6000 zł). Aż boje się co będzie dalej. Miało być auto na lata, a tak raczej nie będzie. Słaba jakość materiałów we wnętrzu. Rysują się plastiki. Podłokietnik skrzypi. Słabe ramiona koła kierownicy (M-PAKIET).
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik ok, ale nie będzie to długowieczny model coś czuje. Spalanie dobre.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje poprawnie, ale co z tego jak się z niej leje co chwila. Dodatkowo wymiana oleju kosztowna.
3,0
Układ jezdny
Kruchy układ zawieszenia. Mam świadomość że auto sporo waży, ale tak nie powinno być po 50 tyś km.
3,0
Karoseria
Lakier delikatny, liczne odpryski się pojawiają. Cienka warstwa.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra
2,0
Ergonomia
Mało miejsca na na te gabaryty
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MAŁO MIEJSCA, ŻAŁUJĘ ŻE NIE WZIĄŁEM JEEPA GRAND CHEROKEE
3,0
Wyciszenie
Słabe wyciszenie jak na suwa PREMIUM.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive30d 258KM 190kW
[l/100km]