Wart swojej ceny: wygodny, efektowny, ładny, praktyczny, z dużym bagażnikiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wysokoprężny o 258 KM - zrywny, kiedy potrzeba oszczędny, ale kiedy chcesz przyspieszyć to nie marudzi tylko przyspiesza. Zaskakująco niskie spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bomba, szczególnie, że możesz regulować twardość zawieszenia. Niestety w okolicy 80 tys. km konieczna była wymiana miecha pneumatycznego zawieszenia. Szczerze mówiąc trochę mnie to zaskoczyło, ale miałem wykupiony pakiet naprawczy i wszystko odbyło się bez opłat. Dopiero w trakcie tej awarii zauważyłem i zrozumiałem co znaczy takie zawieszenie - był twardy jak kamień, po prosu nie dało się jechać. Po naprawie wszystko wróciło do normy.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwukrotna "awaria" polegająca na zaniku zimnego nawiewu pomimo słyszalnej pracy agregatu. Rzecz dla takiego producenta bardzo zawstydzająca. Przykre i smutne doświadczenie, które powstaje w gorące dni i niszczy uczucie przyjemności z posiadania takiego samochodu. Wstyd.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Klimatyzacja szwankuje. Napisałem już powyżej: 80 tys. km. wymiana miechów pneumatycznego zawieszenia; 90 tys. km wymiana przekładni kierowniczej. Poza tym wyciek ze skrzyni VTG, kłopoty ze wspomaganiem kierownicy (info o niebezpieczeństwie jazdy). Wszystko naprawione, ale to chyba za dużo w takim samochodzie i za taką cenę!
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive30d 258KM 190kW
[l/100km]