Przeniesienie napędu
: Fenomenalne prowadzenie ibardzo dobre hamulce
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Jak w Renault. Wszedzie odpadają drobne plastiki. Mam już całą skrzynkę odpadniętych osłonek, rączek itp
4,0
Całokształt
Perfekcyjne prowadzenie, a jednocześnie całkiem przyzwoite właściwosci w lekkim terenie. Przy spokojnej jeździe ponieżej 90km/h można bez problemu wykręcić 5,5 l/100km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Klasyczny downsizing, ale dla kobiety wystarczy.
5,0
Skrzynia biegów
Fenomenalnie dobiera biegi. Szybko. Tryb sportowy trzyma na obrotach. Tryb eko jest bardzo oszczędny. Nawet sam potrafi hamować sinikiem przy jedzie z góry. W eko - wolny bieg.
5,0
Układ jezdny
Zdecydowanie najmocniejsza strona samochodu. Gdy wyczujesz auto, pokonywanie ostrych zakrętów staje się przyjemnością - byle nie hamować w zakręcie. ESP - bardzo szybkie. Niestety na śliskim - trzeba ostrożnie
4,0
Karoseria
Mnie się podoba. W srodku ciasno - przesiadłem się z Vana. Calkiem pakowny bagażnik, dwupoziomowy
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK, ale nie rzuca na kolana. Czujniki są NIEZBEDNE!
5,0
Ergonomia
Świetna pozycja za kierownicą, pomimo najtańszej wersji foteli. Intuicyjna obsługa i-drive, zwłąszcza nawigacji. Razi tylko, że składanie lusterek zewnętrznych jest za dopłatą - dlatego go nie mam.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Coś mi ostatnio paruja szyby na deszczu - a jest swieżo po przeglądzie w autoryzowanej stacji. Chyba wymienili filtr ppyłkowy. Ogrzewanie super, ale klima - CIENIUTKO.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być lepiej. Mam nadzieję ze X7 bedzie większy z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Podróż 2000km nie męczy.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż - Będziesz Miał Wydatki. Dwa razy wymieniałem przednie tarcze od nowego - drobne 4500zł, poza tym po 100 000km poszły do wymiany 2 komplety opon - zimowe i letnie. X- drive wymaga niestety idealnie równego zużycia opon - w przeciwnym razie skrzynka miedzyosiowa do wymiany
1,0
Stosunek jakość/cena
Chyba jest tragiczny, ale cena jest nieadekwatna do tego co oferuje to auto, zwłaszcza jeśli chodzi o jakość
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 80 tys. km wyciek oleju z przekładni miedzyosiowej - okazało się, ze to normalne. Miałem kiedyś UAZA - tam kapanie było normalne... ale w tym samochodzie. Mieliśmy tylko spieprzony urlop, bo nie mogliśmy nim jechać za granicę, dopóki go nie zdiagnozują. A samochodów zastępczych za granicę nie dają.
Wymiana łańcucha rozrządu za drobne 16kPLN, a za miesiąc półośka lewa przednia. Pojawiły się luzy na wahaczach z przodu - ale to i tak dobry wynik
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W trasie nigdy mnie nie zawiódł, nawet gdy urwała się przednia lewa półośka, to i tak dojechał do serwisu o własnych siłach
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive25d 231KM 170kW
[l/100km]