Silnik
: Dynamiczy i dobrze się wkręca jak na te gabaryty. Zapewnia bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu. W zakresie 0-200 dynamika jazdy na dobrym poziomie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze się wkręca, elastyczny i dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
Stabilnie trzyma się drogi, układ 4x4 pomaga w cięższym terenie
5,0
Karoseria
Warto założyć powłokę ochronną
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem dobrze jak na te gabaryty. Kamera 360 wskazana
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ok. Pasażer w miarę. Tył dla dorosłych 3x osób trochę ciasnawy na dłuższe dystanse
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie vs waga i moc myślę, że akceptowalne - 11,5-12l / 100km [lubię dynamiczną jazdę[
Co zaskakujące przy jeździe ciągłej ok 60km/h można zejść do ~8l / 10km
3,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie tańsze marki oferują to samo albo i więcej. Płaci się za markę więc gdyby nie silnik nie brałbym X5 pod uwagę [moja 2ga do tej pory]
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od roku nic [kupiony z pewnego źródła]
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od roku nic [kupiony z pewnego źródła]
On
- zużycie paliwa dla silnika M50d 381KM 280kW
[l/100km]