Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X5 E70 SUV Facelifting

jd wrocław 605 238668 , 13 lat temu
Silnik xDrive40d 306KM 225kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X5 E70 SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : doskonały motor, pewnie najlepszy obecnie na świecie.
5,0
Całokształt
auto o ładnej linii, wygodne, dynamiczne, doskonałe na narty i randki. polecam najbogatszą wersję foteli i panorama dach. wystarczy silnik 3.0 z 1 turbiną, można go przerobić na hamownii na taki jak z biturbo, wtedy dynamika jest wystarczająca. nie lubi to auto kolein, dziury także się odczuwa - ale to nie limuzyna.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 3.5, jest przerobiony z 270 na 320KM i 650Nm we wrocławiu; przez to bardziej elastyczny, dynamiczny i ekonomiczny. piękny diesel.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów, pracuje bez zarzutu, z możliwością przełączania w tryb sport i manual (nie mam potrzeby używania)
4,0
Układ jezdny
szerokie opony, przez co \"myszkuje\" na koleinach i trzeba korygować tor jazdy. po równej drodze jest doskonale. polecam koła 19\".
Komfort
4,0
Widoczność
jak to SUV ciężko z cofaniem, czujniki bardzo pomocne. zaletą duże lusterka. założyłem też hak (już się przydał przy cofaniu)
5,0
Ergonomia
jak to niemieckie, wszystko dostępne, duże możliwości sterowania z kierownicy. polecam komfort sitze, tylko takie można dopasować wygodnie do siebie. skóra świńska, ale dobrze wyprawiona, mercedes np. ML ma lepszą gatunkowo. schibedach pamorama jest bardzo przydatny i estetyczny. wysiadanie nie jest za wygodne, z ML jest to łatwiejsze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
na wysokim poziomie, można mieć temperaturę jaką kto lubi. mam jeszcze webasto, ale to przydaje się żadko, choć działa bardzo cicho.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto szerokie i wysokie, z przodu miejsca nie brakuje, z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
powyżej ~150 km/h są szumy, ale to już nie smukła limuzyna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po podkręceniu silnika i zwiększeniu momentu bez problemu można zmieścić się poniżej 9l. bardzo pomaga jazda na tempomacie, można nim także hamować. na trasie prawej nogi nie używam - wygodne.
5,0
Stosunek jakość/cena
zapłaciłem za prawie 2 letni z bogatym wyposażeniem (navi, webasto, monitorek z tyłu, sport pakiet, oświetlenia i inne) 40.000 EUR. auto góruje nad ML, land rover, honda, kia i innymi. nie mam tylko porównania z porsche cayenne. 1 uwaga - starajcie się nie kupować w polsce, ani w niemczech u polaków lub turasów. dołóżcie ~2.000 EUR i kupcie u dealera lub w dużym autohaus.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wyciek oleju z turbin - na szczęście były to tylko 2 oringi. tylne lampy w klapie często nie są szczelne. nie są to już te auta z przed lat, ech...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dotychczas nic się nie stało.

On - zużycie paliwa dla silnika xDrive40d 306KM 225kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X5 E70 SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X5 E70 SUV Facelifting