Silnik
: To ekonomiczny dobry mocny,relatywnie silnik.
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pod względem awaryjności auto koszmar,kupione używane z servisu bmw z roczną gwarancją.Podczas ośmiomiesięcznej eksploatacji wymiana skrzyni xdrive,tarcz hamulcowych,klocków z przodu[podobno wykrzywiły sie po wjechaniu w kałuże k-wa takie rzeczy tylo w bmw]wymiana elementów zawieszenia przód,wymiana sprzęgła które się dosłownie rozsypało.Koszt napraw 5200 euro[faktóry do wglądu].Szczerze odradzam taki zakup,mimo iż auto prowdzi się doskonale [jeśli akurat nie jest popsute ]i jest wygodne.Jak na 3 lirtowy silnik nie dużo pali.Ma w sobie coś,co powoduje,że potrzeba sporo czasu by go w końcu znienawidzieć.Jeśli porównać z Audi bm nie ma poprostu żadnych szans to jest moje pierwsze i ostatnie bmw,za wydane na nie 21000 euro mogłem mieć a5 w cupe,które nie jest w prawdzie suvem ale bezawaryjną eksploatacją na pewno by mi się odwdzięczyło,jak A4 którego sprzedaży teraz żałuję.To ciekawe dlaczego audi Q5 z tego samego roku z dużo większym przebiegiem kosztuje około 10000euro więcej.Teraz już wiem dlaczego.Pzdr.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0d 218KM 160kW
[l/100km]