Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X5 E53

Guardian, 14 lat temu
Silnik 3.0d 218KM 160kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 107 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : dsc - REWELACJA
4,0
Całokształt
Auto z charakterem. Jak ktoś jeszcze nie miał, musi spróbować:)
Wrażenia
5,0
Silnik
3 litrowy diesel jest rewelacyjny. Bardzo udana konstrukcja, 6 cylindrów w rzędzie i łańcuch rozrządu. Ciągnie już od 1200obr/min. nie czuć \"turbodziury\" Potraf 2,5 tonowego kolosa rozpędzić do setki w niespełna 9 sekund. Wg mnie najlepszy motor na rynku 3 litrowych ropniaków
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna firmy ZF. Wszystko jest ok, jak działa. U mnie zaczęły się konwerterem, w ASO wymiana kosztuje krocie, ale da się wymienić za jedyne 7 tys. zł
5,0
Układ jezdny
DSC - najlepszy układ napędu na 4 koła na rynku
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, szyby duże, czego nie widzą oczy kierowcy, szybko dostrzegą czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Brak uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu dziwnie krótko
5,0
Wyciszenie
Przy 100km/h panuje błoga cisza. Powyżej 160km/h zaczyna szumieć wiatr... Ale w końcu to SUV
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11 litrów na setkę to jak dla mnie rewelacja przy tej mocy i wadze auta. Ceny przeglądów i napraw wq ASO chore... Dobrze mieć zaprzyjaźniony warsztat, który zna się na BMW, inaczej BĘDZIESZ MIAŁ WYDATKI !!!
3,0
Stosunek jakość/cena
drogie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony przekaźnik na płycie DDE (auto nie zapalało), przestały działać elektrycznie składane lusterka, pojawiły się ślady korozji pod odpryskami od kamyków na przedniej klapie, choć auto nie było lakierowane, spalone styki na listwie do oświetlania tylnej tablicy rejestracyjnej (bolączka E53)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 100000 km skrzynia biegów zaczęła przechodzić w tryb awaryjny. Uspokoiło się po wymianie oleju i filtra. Koszt w ASO 1500zł.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0d 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X5 E53