Auto z charakterem. Jak ktoś jeszcze nie miał, musi spróbować:)
Wrażenia
5,0
Silnik
3 litrowy diesel jest rewelacyjny. Bardzo udana konstrukcja, 6 cylindrów w rzędzie i łańcuch rozrządu. Ciągnie już od 1200obr/min. nie czuć \"turbodziury\" Potraf 2,5 tonowego kolosa rozpędzić do setki w niespełna 9 sekund. Wg mnie najlepszy motor na rynku 3 litrowych ropniaków
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna firmy ZF. Wszystko jest ok, jak działa. U mnie zaczęły się konwerterem, w ASO wymiana kosztuje krocie, ale da się wymienić za jedyne 7 tys. zł
5,0
Układ jezdny
DSC - najlepszy układ napędu na 4 koła na rynku
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, szyby duże, czego nie widzą oczy kierowcy, szybko dostrzegą czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
Brak uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu dziwnie krótko
5,0
Wyciszenie
Przy 100km/h panuje błoga cisza. Powyżej 160km/h zaczyna szumieć wiatr... Ale w końcu to SUV
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11 litrów na setkę to jak dla mnie rewelacja przy tej mocy i wadze auta. Ceny przeglądów i napraw wq ASO chore... Dobrze mieć zaprzyjaźniony warsztat, który zna się na BMW, inaczej BĘDZIESZ MIAŁ WYDATKI !!!
3,0
Stosunek jakość/cena
drogie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony przekaźnik na płycie DDE (auto nie zapalało), przestały działać elektrycznie składane lusterka, pojawiły się ślady korozji pod odpryskami od kamyków na przedniej klapie, choć auto nie było lakierowane, spalone styki na listwie do oświetlania tylnej tablicy rejestracyjnej (bolączka E53)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 100000 km skrzynia biegów zaczęła przechodzić w tryb awaryjny. Uspokoiło się po wymianie oleju i filtra. Koszt w ASO 1500zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0d 218KM 160kW
[l/100km]