Fantastyczne auto. Uszyte na miare. Jezdzilem mnostwem samochodow ale ten jest idealny. Duzy. Wygodny. Rocznik 2001 to dla mnie zaleta. Tłuke go po miescie i nie musze sie trzasc nad nim bo ma juz 15 lat.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na papierze 184 konie ale w codziennym uzytkowaniu jest wystarczajacy. Wiadomo ze nie jest to wyscigowka ale elastycznosc jest lepsza niz przecietna. Przez przypadek zalalem go 90 litrami benzyny. A ten odpalal i jezdzil. Fakt z trudem ale jezdzil. Silnik na 5+
3,0
Skrzynia biegów
To jest jedyne slabe ogniwo. Kupilem z uszkodzona. Naprawilem i przejechalem juz ponad 70 tys km po naprawie. Ostatnio w gorach ze wzgledu na liczne redukcje wlaczal sie tryb awaryjny. Zdecydowanie za slaba do masy i osiagow auta. Biegi zmienia plynnie
5,0
Układ jezdny
Mozna jezdzic nim jak sportowa wersja kompakta a przy tym bardzo komfortowo. Mistrzistwon świata inzynierow z BMW. Następcy E53 sa bardziej sztywni i twardzi
Komfort
5,0
Widoczność
Super
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno byc
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest za mocna. Dzieciaki marzna a ogrzewanie wystarczajace
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W konfiguracji 2+2 jezdzi sie wygodnie
4,0
Wyciszenie
Glosny przy duzych predkosciach. Aerodynamika kiosku ruchu
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czesci bardzo drogie. Zamienniki nie wytrzymuja wiec szkoda na nie kasy i czasu. Spory apetyt na paliwo. Pali mi 13 ale jezdze glownie po 400 tys miescie a auto wazy ponad 2 tony i cztery kola sie kreca.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu wysoka. Koszty utrzymania tez ale radoscc z jazdy bezcenna
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzynia biegów plata figle. Psuja sie drobiazgi z racji wieku (15 lat). Klamki, lusterka itp
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegow to zagadka kiedy padnie
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0d 184KM 135kW
[l/100km]