Inne
: pozycja za kierownicą i samo prowadzenie X-a
4,0
Całokształt
całokształ - to może jedno zdanie: auto godne polecenia !!
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na tak ciężkie auto, motor daje radę, łądnie się zbiera i całkiem przyjemnie się tym autem jezdzi, a i spalanie jest do zaakceptowania
4,0
Skrzynia biegów
autoamt, super sprawa, tylko mam obawy co do awaryjnosci gdyż słyszy się że są z nią problemy, ale na szczęście (odpukać) jak narazie u mnie wszystko ok
4,0
Układ jezdny
super, na zakretach dobre trzymanie, tylko na naszych dziurach trochę nosi auto, co do samego układu jezdnego brak jak narazie uwag
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu oraz na boki idealna, gorzej z tyłem, ale to normalne jeśli chodzi o SUW, na szczęście jest PDC (przód i tył) więc to mocno pomaga jeśli chodzi o jazdę do tyłu
4,0
Ergonomia
Ergonomia prawie idealna, jedyna wada to utrudniony dostęp do przycisków od regulacji szyb - przeszkadza uchwyt od drzwi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mimo dużej powierzchni szyb a co za tym idzie sporego nagrzewania się auta, klimatyzacja daje sobie radę bez jakich kolwiek problemów, a i grzanie w ostatnią mroźną zime działało bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jeśli chodzi o przestrzeń dla kierowcy i pasażera jest ona dobra, choć mogłoby być lepiej jeśli chodzi o pasażerów z tylnego rzędu
4,0
Wyciszenie
jadąc spokojnie w aucie jest cicho, jedynie w przypadku gwałtownego przyspieszenia dochodzi do kabiny wyraźny dzwięk silnika, ale to akurat nie jest wadą gdyż brzmienie silnika jest jak melodia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak ciężkie auto to zużycie paliwa jest super, nie można narzekac, choć pewnie gdyby maksymalnie cisnąć w pedał gazu to i może bym napsiał co innego, ale ja preferuję spokojny styl jazdy
3,0
Stosunek jakość/cena
no i tu mamy problem, gdyż cena X5 jest dość znacząca i porównując ją do innych BMW z tego samego okresu mające tą samą jakość to cena X5 jest wygórowana, ale za dobre auta (czytaj: popularne) trzeba zapłacić, jedynym plusem jest fakt że ceny X-ów trzymają się więc i przt odsprzedaży będzie można dobrze zarobić na aucie (napewno mocno nie dostanie się po tyłku)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie odpukać ale nie mialem żadnych problemów w tym temacie dlatego maksymalna ocena
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tradycja to zawieszenie, choc i tak zdecydowanie lepiej niż w porzednim BMW (E39) ale na naszych kochanych dziurawych drogach nie ma co liczyć że bedzie się jezdzić bez awarii zawieszenia, kto tak mysli jest naiwny
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0d 184KM 135kW
[l/100km]