Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X5 E53

ivo, 18 lat temu
Silnik 4.4i 286KM 210kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 2 tys. km
BMW X5 E53 4.4i 286KM 210kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Ogolna moja ocena jest -bdb. Samochod nie jest tani ani w zakupie ani w utrzymaniu, ale dostajemy za to duzy, luksusowy pojazd rodzinny o sportowych wlasciwosciach do ktorych przyzwyczaila nas juz marka BMW.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik jest swietny, ciagnie jak szalony u ten pomruk V8 syatem audio zbedny
5,0
Skrzynia biegów
raczej ok nie zaobserwowalem zadnych niedociagniec a i pobawic sie mozna szkoda tylko ze nie manualna :(
5,0
Układ jezdny
perelka BMW, jak liczysz na mile kolysanie to sie przeliczysz - jest twardo, precyzyjnie i sportowo
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzezen
5,0
Ergonomia
te modele to jeszcze byl standard dla BMW wszystko tam gdzie byc powinno niestety juz nie dzisiaj i ja rowniesz kubek trzymam w tylnym cupholderze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie sprawia problemow choc przyznam ze na poczatku byle troche zamieszany z ustawieniem odpowiedniej temp. gdyz ustawwienia z automatycznej klimatyzacji braly w leb po pokreceniu malego kuleczka na konsoli srodkowej??? do dzisiaj nie wiem jaki jest cel tego pokretla?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
za kierownica swietnie, fotele mogly by bardziej trzymac bo skora i zakrety nie ida w parze. Poza tym z tylu jest dosc ciasno, ale nie wiem czy to wada, u konkurencji nie siedzialem
4,0
Wyciszenie
raczej ok pomruk silnika jak najbardziej przyjemny :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wydaje mi sie ze ekonomicznosc przy tego typu pojazdach w ogole nie powinna byc brana pod uwage, bo jak 2 tony zelastwa i 300 KM ma byc ekonomiczne? Dla ciekawskich jazda emeryta to okolo 15l/100km, jak zechcemy sie zabawic to 20-25l/100km nie powinno byc zaskoczeniem
4,0
Stosunek jakość/cena
w latach debiutu nie do pobicia, dzis juz troche przestarzaly, konkurencja poszla na przod i za te same i nie male pieniadze oferuje "cos" wiecej. Chyba ostani model prawdziwego,poczciwego BMW. Czekamy z "obawa" na nastepce, oby nie kolejnego dziwolaga. . .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
i tu wszystko sie konczy, glowna przyczyna to userki w elektronice drobne ale meczace i nie do wyelimiowania, jak cos sie zepsuje to po naprawie i tak masz swiadomosc ze jest to chwilowe. Zawieszenie nie wytzymuje dziur, nasze drogi to nie niemieckie autostrady
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie spokuj - nie liczac zawieszeni ktore zostalo juz dawno wymienione ale co sie dziwic na tych drogach to i hummer polegl
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X5 E53 4.4i 286KM 210kW
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
14,3
l/100km
15,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X5 E53