Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X5 E53

Tomasz, 8 lat temu
Silnik 4.4i 286KM 210kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 244 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X5 E53 4.4i 286KM 210kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Już przy pierwszym kontakcie samochód sprawia wrażenie ogromnego, kiedy na oględziny podjechaliśmy pandą - stojąc obok X5 wyglądała ona co najmniej śmiesznie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wiele osób twierdzi, że jednostki 3.0 to najlepsze rozwiązanie - z takim nastawieniem poszukiwałem swojego modelu ostatecznie skończyłem na x5 z silnikiem 4.4 i nie żałuję. Silnik dysponuje sporym momentem przez to radzi sobie znakomicie, brzmienie V8 przyprawia o dreszcze, jeśli chcesz jechać oszczędnie jest to wykonalne na trasie ale o tym napiszę dalej..
5,0
Skrzynia biegów
Przy przebiegu 244 tys. km (czy realnym tego nikt nie wie hehe) skrzynia nadal ładnie zmienia biegi, bez szarpania. Tiptronik rewelacja
5,0
Układ jezdny
Nikt pewnie nie spodziewa się, że tak wielki samochód może tak doskonale się prowadzić ! Układ kierowniczy pozwala mi wyczuć strukturę molekularną każdego kamyczka po którym te wielkie 19 calowe koła przejadą - x5 daje tą niezwykłą możliwość wyczucia podłoża
Komfort
5,0
Widoczność
Tym wozem chce się jeździć ! nie ma takiego dystansu po którym przebyciu nie pomyśłę .. szkoda że już jestem na miejscu, może jeszcze gdzieś się przejadę ? :)
4,0
Ergonomia
wygodne siedzenia, dopasujesz wszystko pod siebie. Troszkę przeszkadzają mi kanapowate kształty foteli - naprawdę wygodne ale w mojej e30 z fotelami sportsitze teraz troche brakuje trzymania bocznego. Przyczepiłbym się też do kanapy z tyłu, skóra jest "śliska" rzeczy leżące z tyłu lubią latać od prawej do lewej, spadać na podłogę - to mnie drażni
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
co tu pisać jest ok, silnik zaskakująco szybko łapie temperaturę przez co w zimie długo nie marzniesz, grzanie foteli też robi swoje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielki z zewnątrz wielki w środku
5,0
Wyciszenie
jazda do 130 bez radia i słyszysz tylko lekki opływ wiatru, silnik V8 przy jednostajnej jeździe przy 80km.h jest kompletnie niesłyszalny !
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części niestety drogawe, ale bez przesady ! utrzymanie tylko o około 30% droższe od innych wozów w tej klasie
5,0
Stosunek jakość/cena
myślę, że jest naprawdę rewelacyjnie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.4i 286KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X5 E53 4.4i 286KM 210kW
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
14,3
l/100km
15,4
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X5 E53