Zawieszenie
: bajka i w lesie też nieźle daje rade
stały napęd 4x4 robi robotę a nie jakaś elektronika xdrive....
5,0
Całokształt
przez 30 lat prawie miałem ponad 100 aut w swoim użytkowaniu . Bałem się trochę kosztów - ale tu trzeba myśleć to nie auto do driftu , pościgów ani jazdy w offroad - to samochód dla normalnych ludzi i wtedy odwdzięcza się niesamowicie.
Trudno w tych pieniążkach znaleźć auta z lepszym komfortem jazdy .
Umiejętny dobór części zamiennych ale dobrych zamienników i masz spokój na długie lata.
nawet automat który wszyscy odradzają daje radę przy przyczepie , kupiłem go specjalnie pod camping i motorówkę - zrobiłem dobrych parę tys km i co ? i nic.....ale wiadomo musisz jeździć jak normalny człowiek , nie wolno gwałtownie przyśpieszać aby skrzynia nie cierpiała a autko będzie hulać aż miło ...negatywne komentarze biorą się z braku mózgu przy użytkowaniu pod obciązeniem - ludzie myślą że BMW to gaz do dechy i da rade i potem skrzynie się sypią...
Naprawdę z czystym sumieniem polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
olej na czas , rzędowa szóstka - legenda i można lekko 500-600 tys. bez remontu robić
5,0
Skrzynia biegów
super sprawa , stara ale jara - nie jest może tak szybka jak te nowe dzisiaj ale za to pancerna
5,0
Układ jezdny
pneumatyka robi robotę -pięknie wchodzi w zakręty , na trasie majestatyczna jazda
5,0
Karoseria
20 lat wkrótce stuknie a blacha super - może ktoś dbał wcześniej nie wiem - ale jedno jest pewne jakby każde auto tak wyglądało po 20 latach blacharze nie mieliby roboty
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bałem się na początku że drogie nie kupuj bo masakra z kosztami.....tak mówili doradcy którzy nigdy nie mieli E53 a prawda jest taka
komplet tarcz i klocków hamulcowych przód - 400 zł
komplet tarcz klocków i szczek tył - 700 zł
czujniki hamulców - 20 zł
mówie o dobrych zamiennikach które 30 tys lekko dadzą radę
dyfer przód używany - od 300-600 zł
i o czym tu gadać - fakt można kupic nowe oryginalne częsci w serwisie ale czy to ma sens .....
5,0
Stosunek jakość/cena
za ten komfort w cenie 25-30 tys złotych na dzień dzisiejszy nie ma auta z lepszym komfortem jazdy i poczuciem bezpieczeństwa
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
standardowo jakaś żarówka , klamka ,to normalne na 20 lat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na samym początku uszkodzony miałem dyfer bo poprzedni właściciel nie dbal o olej - wymieniłem - spokój do dziś
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0i 231KM 170kW
[l/100km]