Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X5 E53

Robert, 3 lata temu
Silnik 3.0i 231KM 170kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 315 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW X5 E53 3.0i 231KM 170kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : bajka i w lesie też nieźle daje rade stały napęd 4x4 robi robotę a nie jakaś elektronika xdrive....
5,0
Całokształt
przez 30 lat prawie miałem ponad 100 aut w swoim użytkowaniu . Bałem się trochę kosztów - ale tu trzeba myśleć to nie auto do driftu , pościgów ani jazdy w offroad - to samochód dla normalnych ludzi i wtedy odwdzięcza się niesamowicie. Trudno w tych pieniążkach znaleźć auta z lepszym komfortem jazdy . Umiejętny dobór części zamiennych ale dobrych zamienników i masz spokój na długie lata. nawet automat który wszyscy odradzają daje radę przy przyczepie , kupiłem go specjalnie pod camping i motorówkę - zrobiłem dobrych parę tys km i co ? i nic.....ale wiadomo musisz jeździć jak normalny człowiek , nie wolno gwałtownie przyśpieszać aby skrzynia nie cierpiała a autko będzie hulać aż miło ...negatywne komentarze biorą się z braku mózgu przy użytkowaniu pod obciązeniem - ludzie myślą że BMW to gaz do dechy i da rade i potem skrzynie się sypią... Naprawdę z czystym sumieniem polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
olej na czas , rzędowa szóstka - legenda i można lekko 500-600 tys. bez remontu robić
5,0
Skrzynia biegów
super sprawa , stara ale jara - nie jest może tak szybka jak te nowe dzisiaj ale za to pancerna
5,0
Układ jezdny
pneumatyka robi robotę -pięknie wchodzi w zakręty , na trasie majestatyczna jazda
5,0
Karoseria
20 lat wkrótce stuknie a blacha super - może ktoś dbał wcześniej nie wiem - ale jedno jest pewne jakby każde auto tak wyglądało po 20 latach blacharze nie mieliby roboty
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bałem się na początku że drogie nie kupuj bo masakra z kosztami.....tak mówili doradcy którzy nigdy nie mieli E53 a prawda jest taka komplet tarcz i klocków hamulcowych przód - 400 zł komplet tarcz klocków i szczek tył - 700 zł czujniki hamulców - 20 zł mówie o dobrych zamiennikach które 30 tys lekko dadzą radę dyfer przód używany - od 300-600 zł i o czym tu gadać - fakt można kupic nowe oryginalne częsci w serwisie ale czy to ma sens .....
5,0
Stosunek jakość/cena
za ten komfort w cenie 25-30 tys złotych na dzień dzisiejszy nie ma auta z lepszym komfortem jazdy i poczuciem bezpieczeństwa
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
standardowo jakaś żarówka , klamka ,to normalne na 20 lat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na samym początku uszkodzony miałem dyfer bo poprzedni właściciel nie dbal o olej - wymieniłem - spokój do dziś

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0i 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X5 E53 3.0i 231KM 170kW
Średni koszt przejechania 100 km
1,00 zł
17,2
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X5 E53