Zawieszenie
: Idealnie trzyma się na asfalcie jedynie dziennie ok. 1,5 km po drodze szutrowej. W teren nie jeżdżę do tego ma Jeepa - i to właściwa decyzja
4,0
Całokształt
Na początku użytkowania trochę byłem zawiedzony zakupem, jednak dalsza jazda samochodem przekonała mnie całkowicie do tego samochodu. Następne będzie też X5.
Wrażenia
5,0
Silnik
przy 11 letnim samochodzie trzeba na początku pousuwać wycieki związane z zestarzałymi uszczelkami. Mam mechanika, który zna doskonale ten model. Wie co robi i jak aby było dobrze zrobione i nie drogo. Za niewielki pieniądze pousuwał wycieki. Teraz silnik suchutki. Równo pracuje na benzynie i gazie. Silnik wysokoobrotowy więc jeżdżę na oleju 10W/60.
4,0
Skrzynia biegów
W poprzedniku Nissanie Murano skrzynia skrzynia zmieniała biegi bez stopniowo. Tutaj jest inaczej, ale da się do tego przyzwyczaić. Ogólnie dobrze.
5,0
Układ jezdny
Najlepsze zawieszenie jakie miałem w samochodzie (zmieniłem jakieś ponad 20 samochodów w swojej karierze kierowcy)
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała
3,0
Ergonomia
Naqjbaerdziej denerwujące jest położenie przycisków otwarcia okien oraz na konsoli czołowej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do przyjęcia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chociaż w Nissanie jest zdecydowanie więcej miejsca
4,0
Wyciszenie
Nissan w środku cichszy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie nie jest źle.
4,0
Stosunek jakość/cena
nie jest źle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0i 231KM 170kW
[l/100km]