Silnik i właściwości jezdne super. Komfort na wysokim poziomie. Radzę się przygotować na na małe problemy z elektroniką. Szyber i radio lubią się sypać. Jeśli nie kupicie igiełki polecam na początek mieć te 5 tysięcy - hamulce i zawieszenie do tanich nie należą, opony są drogie, a na 99% coś jeszcze będzie do roboty. Silnik super, nie do zajeżdżenia, ale to co jest wokół niego takie sobie :( Maglownica standardowo w BMW lubi cieknąć (naprawa 800-1000 zł), układ chłodzenia musi być zadbany, żeby to dobrze działało. Warto zwrócić uwagę na skrzynię, nieważne czy GMowska czy ZF. Jak coś padnie w ASB to remont parę tysięcy. To tyle jeśli chodzi o wady. Auto działa i jeździ lepiej niż wiele nowszych samochodów. Jak na taką masę silnik nie jest zły (0-100 8.5s), z LPG koszty są podobne jak w dieslu palącym ~8l/100 km więc nie jest źle. Tak poza tym auto posiada wiele udogodnień poprzez elektrycznie sterowane fotele (tylne też, ale w mniejszym zakresie), kierownicę, klimatyzację dwustrefową i wiele innych bajerków. Dźwięk piękny i poza tym co wymieniłem jest super.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy R6 kwestia względna ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0i 231KM 170kW
[l/100km]