Silnik
: Ze te 150 koni nawet calkiem calkiem jedzie :)
4,0
Całokształt
Wczesniej mialem GLC i Stelvio i na ich tle X3 wypada tak pomiedzy. Wyglad z przodu z czarnym grillem robi wrazenie. Bardzo czesto jesli nie zawsze jak parkuje do kogos przodem to pyta czy to nie x5. Po wizycie w v-techu nawet da sie spokojnie wyprzedzac. Jest OK. Wiecej w poszczegolnych kategoriach napisalem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Od razu wlecial po boxa ktory zwiekszyl moc do poziomu ponad 20d wiec na pewno polecam to zrobic. Bardzo malo pali bo 5 przy super oszczednej jezdzie a 7.6 srednio na dystansie 25tys km bo albo cisne w miescie albo trasy 160kmh+. Na hamowni w serii pokazalo chyba ponad 160.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam jej nic do zarzucenia.
4,0
Układ jezdny
Na pewno nie jest tak bezposredni jak w Stelvio ale daje rade.
5,0
Karoseria
Przod wiadomo sliczny z czarnym grillem i lepszymi lampami. Tyl bez polotu. Mam 18 calowe felgi ktore gina w karoserii i bede zmienial na 20.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze.
5,0
Ergonomia
Jak to w BMW, wszystko pod reka ustawione pod kierowce.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fajnie cicho chodzi w trybie auto. Zadnych uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogloby byc lepiej aczkolwiek 4 gwiazdki sie naleza. Chyba byla opcja w konfiguratorze wyboru pakietu wyciszenia lecz jej nie mam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa razy komputer kazal mi sie zatrzymac i wezwac pomoc bo wykryl usterke w ukladzie zasilania i zawieszeniu. Chyba przesadzilem z myjnia na odpalonym aucie. Po ponownym uruchomieniu wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
25 tys km i brak usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 18d 150KM 110kW
[l/100km]