Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X3 G01 M-SUV

Rob, 5 lat temu
Silnik M40d 326KM 240kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X3 G01 M-SUV M40d 326KM 240kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
3,36
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Silnik i skrzynia biegow rewelacyjne, cena z kosmsu. Troche wkurzajacych niedopracowanych rzeczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc i swietne przyspieszenia, momentalna reakcja na gaz. Rakieta. Kusi do bardzo szybkiej jazdy. Przy delikatnej jezdzie bardzo oszczedny. Dosc glosny - halas silnika meczacy w trasie. Co innego jak sie chce pobawic.
5,0
Skrzynia biegów
Super pod kazdym wzgledem.
4,0
Układ jezdny
Swietny do zabawy i aktywnej szybkiej jazdy, ale gorzej ze spokojna zrelaksowana jazda, szczegolnie na slabszych drogach- trzeba mocno trzymac kierownice i ciagle uwazac bo auto nie zawsze chce jechac tam gdzie kierowca. Problemy z jazda na wprost. Niski komfort zawieszenia. Czasem ucieka na koleinach. Mocno czuly na boczny wiatr. Asystent pasa ruchu bardzo agresywny, czasem wrecz niebezpiecznie odbijajacy.
5,0
Karoseria
Dosc ladnie, wygodnie i praktycznie.
Komfort
3,0
Widoczność
Bez rewelacji. Slupek a z lusterkiem troche sie zlewa. Fatalne kamery 360 stopni, ekran dobrej jakosci, niby wszystko pokazuja ale malo czytelnie ale nie daja wyczucia odleglosci i czesto czujniki glupieja i np nagle zatrzymuja samochod podczas parkowania jak by byla blisko jakas przeszkoa a nic nie ma. Slabo dzialajace tzw matrycowe swiatla, wolno reaguja i czesto oslepiaja innych kierowcow.
2,0
Ergonomia
Srednio... Slabe fotele i zakres regulacji. Za gruba kierownica, az bola rece przy dluzszej jezdzie. Przy wlasciwym ustawieniu zaslania zegary. Plus za duze kieszenie w drzwiach. Brak regulacji na wysokosc pasow bezpieczenstwa! Fatalna nawigacja i slaba obsluga calej elektroniki (wiekszosc rzeczy wymaga wielu klikniec i mocno angazuje kierowce) jak to w bmw. HUD sam w sobie dosc dobry ale odbijaja sie w szybie jego elementy z deski rozdzielczej co bardzo przeszkadza. Sterowanie radia gestami to zawracanie glowy... Niektore guziki za bardzo czule, niechcacy mozna je uruchomic np regulacja fotela albo inne na kierownicy. Podobnie na tunelu centralnym.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za glosne nawiewy, nawet na niskiej predkosci wentylatora.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca sporo. Slabe sportowe fotele, bardzo twarde i w dlugiej trasie niewygodne. Maly zakres regulacji, duzo mniejszy niz przy zwyklych fotelach. Trudno znalezc dobra pozycje za kierownica.
2,0
Wyciszenie
Slabo w tej wersji. Szumy powietrza, toczenia (kola 21 cali) i silnika - przy dluzszej trasie bardzo meczace.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty wszystkiego bardzo wysokie. Potrafi malo palic.
1,0
Stosunek jakość/cena
Cena z kosmosu, prawie pol miliona zlotych z bogatym wyposazeniem. Jakosc nie powala.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Glupio zaprojektowana roleta bagaznika- zamykajac ja bardzo latwo uszkodzic tzn wgniesc oslony opcjonalnych glosnikow w tylnym slupku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak

On - zużycie paliwa dla silnika M40d 326KM 240kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW X3 G01 M-SUV