6 cylindrowy silnik, wymierajacy gatunek, kupujcie poki jest dostepny :) . Wrazenia z jazdy troche podobne do elektryka, auto wgniata w fotel prawie przy kazdej predkosci i co wazne robi to bez wysilku. Cold start na tyle glosny (wersja 2018), ze obracaja sie ludzie na ulicy. Zawieszenie raczej komfortowe (adaptacyjne). Auto jest dobrze wyciszone albo moglo byc lepiej. Skrzynia biegow super. Koszty uzytkowania poki co na poziomie wersji 4 cylindrowej bez M.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super kultura pracy i przyspieszenie. Auto sprawdza sie zarowno w szybkiej jaki i spokojnej jezdzie. Producent podaje 360koni aczkolwiek moje wrazenia i porowniania wskazuja na wiecej, moze okolo 390 koni.
5,0
Skrzynia biegów
Chyba najlepsza w klasie. Jezdze roznymi autami i skrzynia z BMW zawsze wypada najlepiej.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, zacheca do szybkiej jazdy ale bez przesady, w koncu to SUV.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera 360 stopni to must have
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania (zwykle przeglady) kosztuja podobnie jak wersja 4 cylindrowa.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie macie Macana 2.0 z silnikiem z Golfa, Skody Octavii wiec chyba BMW nie jest bardzo drogie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika M40i 354KM 260kW
[l/100km]