Przeniesienie napędu
: Skrzynia wygrywa w tym samochodzie.
4,0
Całokształt
Auto fajnie pomyślane, przestronne, wygodne dla kierowcy i pasażerów, komfortowe i jak narazie nieżle spasowane
Wrażenia
4,0
Silnik
184 km wydaje się dużo dla samego kierowcy ale z kompletem pasażerów oraz bagażem i przyspieszeniach od 100km/h w górę trochę brakuje. Niemniej jednak silnik daje radę choć mógłby lepiej brzmieć
4,0
Skrzynia biegów
Tradycyjny automat z 8 biegami działa bardzo przyjemnie, a szczególnie w trybie sport daje dużo fajnych doznań rodem z samochodów spodtrowych
4,0
Układ jezdny
Jak to w BMW bardzo dobrze. Nawet duże obciążenie nie wpływa na prowadzenie auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam z tym żadnego kłopotu. Samochód w miarę kanciasty więc łatwo go wyczuć.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. I Drive po kilku chwilach też staje się intuicyjny.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie tylko w lecie więc klima mogłaby być bardziej wydajna. Ogrzewanie uzupełnię w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście kierowcy 180 cm jest bardzo dobrze. Dzieci też nie narzekają a i 4 dorosłych pojedzie w komfortowych warunkach w dalszą trasę.
4,0
Wyciszenie
Czytałem opinie o szumach i dużej głośności przy prędkościach autostradowych. U mnie jest cicho tylko na postoju dźwięk silnika mógłby być milszy dla ucha.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,7 litra średnio z 17 tys km. Trochę miasta, trochę trasy góry ale też spokojna jazda naszymi krajówkami. Ogólnie jestem zadowolony.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowego bym nie kupił a jako używany nie jest już dużym obciążeniem budżetowym
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Puk, puk w niemalowane na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 20d 184KM 135kW
[l/100km]