W ciągu roku, wymiana vanosów, czujników przy turbinie.
Cichy miła kultura pracy.
Mocy trochę za mało jak na taki samochód
4,0
Skrzynia biegów
manual więc szału nie ma, ciekawostka: wymieniałem przy przebiegu 110tyś olej przekładniowy i był wizualnie mocno przepracowany. na tą chwilę bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
brak zarzutów. super na śniegu, błocie i to nawet głębszym.
4,0
Karoseria
bez uwag, to jednak premium
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu troszkę słabo, ważne są czujniki.
5,0
Ergonomia
bez uwag, to jednak premium
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super-- zero uwag, wydajna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodny także na wyjazdy wakacyjne, zimowe itp
5,0
Wyciszenie
super, różnica jest spora przy porównaniu do diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali 13 litrów na mieście przy jeździe mojej żony.
na trasie 9-10 przy delikatnej jeździe.
części nie są tanie ale to BMW i nie spodziewałem się ceny z VW czy Skody
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód godny polecenia, wysoka kultura pracy,
ja kupiłem używany u dealera w BMW zapłaciłem dobrą cenę bo zostawiłem w rozliczeniu e83.
Dla mnie to auto nie jest warte w podstawie około 180tyś złotych za benzynę. Ale jak ktoś trafi fajnie utrzymany egzemplarz za 80 - 90 tyś to się pocieszy.
Właściwości trakcyjne i kultura pracy co do ceny ok.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-czujniki turbiny 2 rodzaje
-czujnik PDC
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-vanosy
-siłowniki przy vanosach -- czy coś takiego
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 20i 184KM 135kW
[l/100km]