Działa bez zarzutu. Trochę niepokoją wydłużone interwały wymiany oleju według wskazań komputera - powyżej 20 tyś.
5,0
Skrzynia biegów
W automacie trudno znaleźć lepiej działającą skrzynię biegów. To jeden z powodów, dla których to auto wybrałem
5,0
Układ jezdny
Przesiadając się z samochodu o miękkim zawieszeniu trzeba się na początku przyzwyczaić do twardości/sztywności. Jazda na wprost po wybojach do najprzyjemniejszych nie należy. Odwrotnie jest w przypadku zakrętów - konstrukcja zawieszenia powoduje że jazda nawet po ciasnych zakrętach jest przyjemnością. Auto świetnie wyważone i nie czuć przechyłów na zakrętach pomimo wysokiej "budy".
4,0
Karoseria
Jakość powłoki lakierniczej taka sobie - ale tak już jest z lakierami ekologicznymi - u konkurencji pewnie nie jest lepiej
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za mała przestrzeń dla pasażera z przodu, który ma 190 cm i więcej- podobne problem występują u konkurencji
3,0
Wyciszenie
W aucie premium mogłoby być lepiej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się Irytujące drobne usterki jak na auto premium, zgłoszone na gwarancji. Plus za to, że nie ma problemu z ich usunięciem na gwarancji:
- skrzypiące zamykanie bagażnika
- rezonujące plastiki w komorze silnika
- uszkodzone gniazdo zapalniczki
itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wystąpiły przy przebiegu 22 tyś
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive20d 190KM 140kW
[l/100km]