Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X3 F25 SUV Facelifting

Michał, 3 lata temu
Silnik xDrive20i 184KM 135kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 47 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
BMW X3 F25 SUV Facelifting xDrive20i 184KM 135kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Świetne trzymanie w zakrętach
Przeniesienie napędu : rewelacyjna skrzynia biegów
Silnik : dynamiczny silniczek
5,0
Całokształt
W 2017 kupiłem x3kę żonie. Ja jeździłem pajero sportem, a potem kupiłem mietka x-klase. Niestety mietka mi ukradli na tydzień przed pierwszym lockdownem. Przyszły ciężkie czasy w firmie i nie stać mnie na drugi samochód. No i X3 stało się teraz naszym wspólnym samochodem. Generalnie wolę większe samochody ze sporym prześwitem. Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na dwa litry i 1,8 tony to silnik jest bardzo rześki. Średnia spalania 13,5 litra, przy bardzo ciężkiej nodze. Zresztą u mnie poprzednie samochody paliły też 13,5 litra:) To jest mietek x-klasa 3l D, pajero sport 2,5l D. Taki los:) Po za tym fajnie skomponowany akustycznie wydech. Mocy nie brakuje ani na autostradzie ani w "terenie"
5,0
Skrzynia biegów
Najlepszy automat z którym miałem do czynienia. Jest perfekcyjny. A w trybie sport, reakcja silnika na dotknięcie pedału gazu tak jak w manualu. Ogień.
5,0
Układ jezdny
Stabilnie trzyma się drogi. Na zakrętach na początku miałem wrażenie że aż się wżyna i żadna siła go nie jest w stanie przestawić z obranego kursu. Dał bym mały minusik za opony pirelli. Jeździłem na lepszych.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ok.
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fajne rozwiązanie bmw, tj indywidualna regulacja temperatury na środkowych nawiewach. Lubię latem zimno, ale nie lubię jak mi dmucha lodowate powietrze w nos.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę sporo miejsca dl kierowcy i pasażerów. Mam 182 cm wzrostu.
4,0
Wyciszenie
To jest sów więc z aerodynamiką zawsze ma pod górę:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania to największy minus tego samochodu. Klocki z tyłu do wymiany po przejechaniu 20 tysięcy kilometrów. Klocki wraz z tarczami z przodu do wymiany po przejechaniu 35 tysięcy kilometrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Brałem gotowca z placu. Nie doposażałem go. Ale brak elektrycznie składających się lusterek w dzisiejszych czasach to kpina w samochodzie marki premium. To samo z podgrzewaniem foteli którego okazało się że nie ma... Pierwszy samochód od dekady w którym nie mogę sobie podgrzać "siedzenia" w zimowe dni.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Śniedzieją mi ozdobne listwy po bokach drzwi. Odpadła mi sama z siebie taka chromowana zaślepka na nadkolu, po prostu odłamał się zaczep. Nie do doczyszczenia ozdobna końcówka wydechu. Ozdobna była tylko przez może dwa miesiące:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika xDrive20i 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X3 F25 SUV Facelifting xDrive20i 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X3 F25 SUV Facelifting