Dobra dynamika jazdy, świetny automat ZF i niestety cała masa awarii...
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny ale niestety awaryjny: 2 x wymienione koło pasowe, 1 x rozrząd, 1 x regeneracja turbo i przy 150 tyś km (auto kupione jako fabrycznie nowe) autentycznego przebiegu do generalnego remontu - porażka
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ZF działa świetnie ale jest droga w serwisowaniu.
Fatalny X-drive 2 x regeneracja w ciągu 150 tyś km
4,0
Układ jezdny
Trochę za twardy. Całe szczęście, że kupiłem to auto na felgach 17 a nie na większych.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie na mrozie często piszczy dmuchawa aby ją wymienić trzeba zdemontować właściwie całą deskę rozdzielczą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mimo mojej dużej sympatii do BMW auto zdecydowanie zbyt awaryjne i drogie w serwisowaniu. Skutecznie mnie wyleczyło od zakupu kolejnego auta tej marki.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik, turbo, xdrive i cała lista drobniejszych rzeczy
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive20d 177KM 130kW
[l/100km]