Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X3 E83

maciekgt@wp.pl, 14 lat temu
Silnik xDrive20d 177KM 130kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X3 E83 xDrive20d 177KM 130kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : ilośc miejsca we wnętrzu i jego wyciszenie, napęd na 4 koła i skrzynia automatyczna
5,0
Całokształt
Dla 4 osobowej rodziny super autko, ekonomiczne, rozmiar w sam raz i na miasto i na trasę i w średni teren. No i ta niezawodność najwyższa w segmencie (test Decra)
Wrażenia
5,0
Silnik
Oceniam na 5 jako diesla bo bardzo niskie wibracje i kultura jego pracy są na najwyższym poziomie (choć podobno modele z przed lat miały gorsze wytłumienie). Oczywiście nie jest to benzynowe Volvo ale naprawde trudno narzekać. Przyspieszenie (ok.9 sek) najlepsze wśród aut z tego segmentu i o tej pojemności (były testy X3 vs. Audi Q5 i Subaru Forester)
5,0
Skrzynia biegów
Miałem okazje jeździć kilkoma automatami i tylko skrzynia DSG ma podobnie świetne parametry pracy jak ta w BMW. 3 tryby pracy (zwykły, sport automat, manual) pozwalają na pełną frajdę. Płynne zmiany biegów, zero szarpania, nie słychac mechanizmów z układu napędowego(a to było normale w Volvo), redukcja w trybie sport błyskawiczna, przepaść ws do VolvoXC70 z 2004r - in plus oczywiście.
4,0
Układ jezdny
Zawiecha bardzo sztywna, co dla niektórych może byc zaletą dla mnie (po pływającym Volvo) jest zbyt sztywne. Odradzam felgi 18calowe (na szczęście mam 17) że o pakiecie sport nie wspomnę Oczywiście na trasie i w zakrętach jest genialne. Krótko mówiąc obniżam o 1 pkt za utratę komfortu bo na naszych dziurach czasami trzęsie jak w Yarisie...
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu jest super, do tyłu niestety trochę ograniczona bo wysoko poprowadzona jest linia bagażnika. Świetne lusterka z załamanym końcem likwidującym praktycznie martwą strefę.
5,0
Ergonomia
Fotele sportowe za dopłatą ale warto, są super wygodne choś twarde. Funkcjonalność na najwyższym poziomie, nie ma zbędnych gadżetów ale to co powinno być to jest na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa trochę dziwnie bo w trybie automat nie można zmienić intensywności nawiewu który jest dość głośny bo ustawia się na wysokim poziomie. Tylko dwa najniższe poziomy nawiewu sa ciche od 3 w górę robi sie coraz głośniej. Duża skala regulacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stosunek tego co sie wydaje z zewnątrz do tego co w środku jest super. Auto wygodne i duże dla 4 osób a nawet 5.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla to jeden z cichszych diesli którymi jechałem. Do 120km/h bardzo cicho potem zaczyna się pogorszenie ale w koncu to SUV.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto ważące 1850kg, napęd na 4 koła i mające automat to chyba super ekonomicznie. Podane spalanie jest w okresie docierania!!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny katalogowe z kosmosu, w zasadzie bez 190tys to nie ma w czym startować, gdyby nie rabaty 20% to bym go nie kupił.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto nowe, 3 miesięczne..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika xDrive20d 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X3 E83 xDrive20d 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X3 E83