Silnik
: Ale równiez jakosć wykonania, prowadzenie i komfort.
5,0
Całokształt
Brakuje kilku elementów wyposażenia z bardziej współczesnych samochodów. mi najbardziej brakuje I-drive, który nei był w ogóle oferowany dla tego modelu w X3 pojawił sie dopiero od F25(po 2010).
Wrażenia
5,0
Silnik
Wspaniałe osiągi i relatywnie niskie zużycie paliwa.
Nie mogę powiedzieć jak z trwałością. Słyszałem, ze lepiej wymienić kompletny rozrząd przed przebiegiem 200 tys.
U mnie był zmieniony, kiedyś napisze czy były z nim jakieś problmey
5,0
Skrzynia biegów
Kiedy potrzeba jest delikatna i bardzo płynna, przy dynamicznej jeździe na wysokich obrotach może sprawia wrażenie bezlitosnej- jest dokładnie taka jak można oczekiwać
4,0
Układ jezdny
Kompromis pomiedzy komfortem a przyczepnością i poczuciem kontroli nad pojazdem ze zdecydowanym naciskiem na prowadzenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo szeroki ostatni słupek przy bagażniku - trzeba uważać przy cofaniu.
4,0
Ergonomia
Brak miejsca na wygodne położenie telefonu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tym modelu nie było dwustrefowej klimatyzacji -troche minusuje tutaj.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lepiej niż zadowalające wyniki biorąc pod uwagę masę samochodu, jego rozmiar(opory powietrza) i przede wszystkim silnik o ogromnym potencjale. Trasa Szczecin-Praga-Wiedeń-Szczecin spalanie 8,2-8,5 troche jazdy w mieście ale większość trasa szybkiego ruchu i autostrada. Prędkosć na autostradzie 140-180(DE).
Przy 160 spalanie waha się pomiędzy 10-11.
Skrzynia oczywiście automatyczna, nie było jej w opcji wyboru dla tego wpisu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 sd 286KM 210kW
[l/100km]