Układ elektryczny
: Uszkodzenie mechanizmu szyberdachu
4,0
Całokształt
Dobre spalanie, jak na automat i tą masę. Fajnie się jeździ 204KM to w sam raz z automatem. Niestety nie są to już nowe auta, przy ponad 200tys km każda X3 musiała przejść, lub ciebie to czeka... wymianę kolektora, ślimak śruba napędu, podpora wału, w skrzynkach GM przynajmniej konwerter. Reszta dalej w opisie
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik 3.0 ok poza kolektorem, wersję z 2.0 177KM maja problem z rozrządem
4,0
Skrzynia biegów
Automat GM nie jest mega żywotny niestyty ale koszty remontu dziś już nie są jakieś straszne jak na automat. Skrzynie po FL od 2007 skrzynie ZF lepsze wytrzymujące więcej ale bardzo kosztowne w naprawie.
4,0
Układ jezdny
Bardzo fajne przełożenie 4x4 miałem i quattro A6 i Imprezę 4x4
Komfort
4,0
Widoczność
Średnio tutaj napewno lepiej niż w terenowkach jak Vitara itp ale nie tak jak w typowych SUV
4,0
Ergonomia
Na plus, choć trochę zalatuje e46
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima choć nabita na max działa tak sobie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na plus wysoko, w miarę miejsca dla mnie ok
4,0
Wyciszenie
Tak sobie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja ma średnio 9.0 więc naprawde pozytywnie choć większość w trasie i małe miasto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak to BMW
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety model posiada trochę usterek które się ujawniają po latach w każdym egzemplarzu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria skrzyni GM przeniesienia napędu czy mechanizmu panoramy to częste przypadłości modelu E83
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 d 204KM 150kW
[l/100km]