Mimo kilku wad o których pisałem samochód bardzo mi odpowiada. Szczególnie jego wielkość uważam za optymalną. Trakcja jak to w BMW poza konkurencją. Ciągle daje bardzo dużą przyjemność z jazdy. Na razie nie widzę konkurencji.
Wrażenia
5,0
Silnik
słychać że diesel ale w porównaniu z innymi dieslami bardzo mi odpowiada
5,0
Skrzynia biegów
żadnych uwag
5,0
Układ jezdny
pamiętając, że to SUV nie mam uwag. Oczywiście zwykła trójka zdecydowanie lepsza.
Komfort
5,0
Widoczność
w każdą stronę rewelacja.
4,0
Ergonomia
brakuje zdecydowanie schowków, co w suv-ie niezrozumiałe. Reszta bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie zdarza mi się parowanie szyb czy problem z nagrzewaniem czy schłodzeniem. Brak przyciemnionych szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdzę z rodziną (4 osoby) w długie trasy 1000-1400 km. i nie brakuje nam miejsca ani w środku ani w bagażniku. Nawet nie wykorzystuję relingów.
4,0
Wyciszenie
przy wysokich prędkościach 170km/h gwiżdzą lusterka. Poza tym jednak słychać że to diesel.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto, korki - 13 litrów. Trasa bez szaleństwa 9,5l/100km. Niżej nigdy mi się nie udało. W serwisie twierdzą, że to normalne. Ceny serwisów i napraw w normie. Porównuję do Opli i VW.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena nowego w polskim salonie to jakaś kpina. Mimo, że jestem wielkim fanem BMW to polecam zakup za granicą. Najlepiej roczny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
uchwyt nad drzwiami kierowcy ciągle brzęczy. Radio potrafi się zawiesić i trzeba kombinować z TV nawigacją aby się odblokowało. Ciągłe kłopoty z logowaniem nowego telefonu. Nawet w serwisie mają z tym problem ale oczywiście "tak ma być"
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tydzień przed upływem gwarancji padła stacyjka co kompletnie unieruchomilo samochód. Serwis próbował m nie naciągnąć na koszta naprawy ale interwencja w BMW Polska poskutkowała.