Jeśli ktoś spodziewa się komfortu i ciszy przy szybkiej jeżdzie na długich trasach to X3 nie jest dla niego.
Autko świetnie sprawdza się zimą, na górskich i krętych drogach (opony zimowe). Przy tej masie, silnik wyjątkowo oszczędny i dynamiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
niestety, trzeba bardzo uważać gdzie i co się tankuje. Silnik wrażliwy na jakość oleju napędowego. Lubi wysokie obroty.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia ręczna. 2 bieg wchodzi chropowato. Podobnie jak w Polonezie! Można sie przyzwyczaić ale nie za takie pieniądze!
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się na każdej nawierzchni wzorcowo. Servotronic niezwykle inteligenty. Niestety, przyjemność i komfort jazdy psuje niezwykle twarde zawieszenie. Szczególnie przy ostrych zakrętach na nierównej nawierzchni dochodzi nieprzyjemne stukanie, odczuwalne na kierownicy. Być może to wina pakietu sportowego?
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu. W porownaniu z testowanym RAV4 - bajka!
Wysoka pozycja kierowcy znacznie ułatwia poruszanie się w mieście.
5,0
Ergonomia
Poza obsługą radia i nawigacji bez zarzutu! Wszystko jest tam gdzie kierowca sie tego spodziewa. Łatwa i intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna o rozszerzonym działaniu. Filtr węglowy. Panorama szyberdach.
Regulacja obiegu powietrza - wszystko to daje nieprzeciętne możliwości dopasowania jakości powietrza w kabinie do swoich upodobań. Żadnych nieprzyjemnych zapachów z zewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca 182 cm miejca z zapasem. Jak na na długość auta niewiele ponad 4,5 m miejsca dla pasażerów wyjątkowo dużo.
Świetnie wyprofilowane przednie fotele sportowe.
3,0
Wyciszenie
Do 80 km/h można być zadowolonym. Jednak czym szybciej, 18 calowe kólka na sportowych Dunlopach skutecznie zagłuszają pracę silnika. No, ale to nie limuzyna a pseudo terenówka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zgodne z deklaracją producenta. Żadnych napraw. Komputer łaskawy i daje pojeździć bez przeglądu ok. 27-30 tys. km przy spokojnej eksploatacji i długich trasach!
4,0
Stosunek jakość/cena
230 tys. za auto i prawie full doskonałego wyposażenia to naprawdę dużo. Płacimy za markę z tradycją i dużą niezawodnością.
Chyba warto!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0d 150KM 110kW
[l/100km]