Szukaj

Ocena kierowcy - BMW X3 E83

Piotr, 6 lat temu
Silnik 2.0d 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 156 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW X3 E83 2.0d 150KM 110kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Witam. Auto sprowadzone z Francji od pierwszego właściciela, serwis w BMW przebieg oryginał. Kupilem je w grudniu 2017 od tamtego czasu zrobiłem 17tys km, czyli sporo jeżdżę ;). Brak poważnych awari, na początku zrobiony pakiet startowy czyli filtry i oleje. Zrobiłem mapowanie kompa ze 150KM na 180KM co znacząco poprawilo dynamikę auta. Wymieniłem oba termostaty, świece żarowe, wywalilem klapki z kolektora i wyczyscilem zawor egr iiiii w zasadzie to tyle. Zawieszenie twarde, sztywne nie każdemu przypadnie do gustu ale dzięki temu, mimo znacznej masy własnej, "buma" nie kolysze się w zakrętach i potrafi sprawić przyjemność przy szybszym ich pokonywaniu :) Do 140km/h w kabinie cicho i przyjemnie powyżej tej prędkości robi się juz coraz głośniej ale jeszcze jest do zaakceptowania i można smigac autostrada 180.Srednie spalanie na poziomie 7l. Droga krajowa, odcinek 200km gdzie pelno fotoradarow i po prostu nie da się jechać szybciej prędkości w zakresie 60-100km/h srednie spalanie 5,5l i to juz po mapowaniu silnika czyli moc okolo 180KM. Spalanie w mieście latem 7-8 l a zimą podjazdy po2,3km 12l. Autostrada z prędkościami rzędu 160,180 spalanie w granicach 8-10l.Jeśli komuś spala więcej niech sprawdzi termostaty, mi na uwalonych spalalo 2,3l więcej. Przy zakupie trzeba tylko uwazac na stan napędów, szczególnie jak się sprawuje xdrive i opon na jakich się jezdzi albo na jakich jezdzilo. Najlepiej 4 takie same o rownej szerokosci i wysokosci inaczej xdrive "glupieje" i szybko padnie. Kilka słów o zawieszeniu. Było sprawdzone na stacji diagnostycznej w dniu zakupu wszystko było ok i od tamtej pory nie słychać zadnych stukow, nie ma luzow ani nic z tych rzeczy a przejechem juz 17tys km. Nie bac się i kupować:) nie słuchac oponi ze nie wiadomo jakie koszty utrzymania itp. Jak się kupi auto po przejściach z przebiegiem 400tys skreconym na 200tys to potem wychodzą różne rzeczy a oglądałem juz rozne "potworki "x3 z niby 200tys przebiegu. Ja swojej "bumy" szukałem 2 miesiące i nie zaluje tego czasu bo cieszę się autkiem bez awarii i które naprawde daje radość z jazdy. Większość wynian i napraw(termostaty,swiece, oleje, filtry) robiłem sam i nie ma tutaj nic skomplikowanego:) Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu i polecam go kazdemu kto potrzebuje rodzinnego przestronnego autka o rozsadnych kosztach utrzymania. Pozdrawiam i do zobaczenia w trasie ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW X3 E83 2.0d 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW X3 E83