ZROBIŁEM TYM SAMOCHODEM 2TYS. KM Z CZEGO 800 W TRASIE.PIERWSZY SZOK TO JAK NIE MOGŁEM ZNALEZĆ MIEJSCA NA RÓŻNE DROBIAZGI.PRZEZ CHWILĘ ZASTANAWIAŁEM SIĘ GDZIE POŁOŻĘ KOMÓRKĘ A GDZIE PAPIEROSY.MACHNĄŁEM RĘKĄ NA TAKIE SZCZEGÓŁY I ODJAZD.A TU ZNÓW NIESPODZIANKA.SPRZĘGŁO DELIKATNE JAK W BENZYNIAKU.DWA DNI I MOŻNA BYŁO SIĘ PRZYZWYCZAIĆ ALE ZA TO ILE RAZY GASŁ!!!.PRZY PRĘDKOŚCI 140 PRZYZWOICIE CICHO.TO MIŁO.KIEROWNICA NIE MAŁA PRAWIE ŻADNYCH LUZÓW WIĘC PRZY DELIKATNYM JEJ RUSZENIU PODCZAS JAZDY AUTO TAŃCZYŁO NA BOKI.ZAWIESZENIE TWARDE I ODNOSIŁO SIĘ WRAŻENIE JAKBY ZAMIAST PŁYNĄĆ PODSKAKIWAŁ.PO PRZESIADCE Z NIŻSZEJ KLASY WYKOŃCZENIE ROBI WRAŻENIE.BYŁY OCHY,ACHY I CMOKANIE.PANORAMA NAWIGACJA ITP.PO PONAD TYGODNIU JEŻDŻENIA PRZESIADŁEM SIĘ DO SWOJEGO TOURANA KTÓREGO MAM OD NOWOŚCI.MOŻE I \"TAŃSZY I GORSZY\" ALE POPŁYNĄŁ PO MISTRZOWSKU.ODETCHNĄŁEM I POMYŚLAŁEM \"WRESZCIE BĘDĘ ODPOCZYWAŁ PODCZAS JAZDY\" - PRZEPROSIŁEM GO I JUŻ NIE CHCĘ GO SPRZEDAWAĆ
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0d 150KM 110kW
[l/100km]