Przeniesienie napędu
: Idzie jak po sznurku mimo wysokości auta.
5,0
Całokształt
Nominalnie to 3.0 si / 6b. AT 4x4 - produkcja 08.2008 - model 2009.
Generalnie zwarte i przyjemne w prowadzeniu auto. Całkiem żwawe (7,5 s do 100) mimo sporej masy (1850 kg). Pali znośnie (biorąc pod uwagę masę i moc).
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo przyjemna praca i dźwięk.
4,0
Skrzynia biegów
Za wysokie obroty na szóstym biegu ... przydałoby się, żeby były niższe o jakieś 300. W trasie ma się czasem wrażenie, że auto jedzie na piątce.
5,0
Układ jezdny
Zwarty i działa do tego sprawne 4x4
5,0
Karoseria
Dla mnie OK - kwestia gustu.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na SAV-a dobrze.
4,0
Ergonomia
Fotel względem pedałów jest lekko przesunięty w lewo i na dłuższej trasie brakuje miejsca na prawą nogę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja reaguje ze sporym opóźnieniem - ale to może kwestia konieczności oczyszczenia czujnika ...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po prostu seria 3.
5,0
Wyciszenie
Generalnie OK jak na SAv'a. Przy szybkiej jeździe powietrze szumi (bo musi), ale ogólnie jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysokie ceny niektórych części - jak na złość dedykowanych tylko do tego modelu i dostępnych tylko w oryginale ... np. trzecie światło stop - 450 PLN, spryskiwacze reflektorów 280 PLN szt., czy szkła reflektorów min. 350 PLN szt. ...
Reszta w normie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu takiego lekko już leciwego auta może jest wysoka, ale za to stosunek :
FRAJDA vs CENA jest doskonały.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypienia tapicerki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
.... prawidłowo serwisowany samochód z relatywnie niskim przebiegiem nie powinien niczym takim zaskoczyć
Pb
- zużycie paliwa dla silnika xDrive30i 272KM 200kW
[l/100km]