Zbyt głośny, z zalet to bardzo dobrze rozwija moment obrotowy jak na diesla wysoko się kreci można szybciej pojeździć.
4,0
Skrzynia biegów
manualna sprawdza się świetnie, krótki skok lewarka ułatwia szybką zmianę biegu. wszystko wyczuwalne, jeden minus sposób wrzucania biegu wstecznego, przy agresywnej jeździe można na światłach wrzucić wsteczny zamiast biegu nr 1 co jest straszne w konsekwencji.
5,0
Układ jezdny
Tu nie można się przyczepić, jak na auto lekko podniesione trakcja jest wyśmienita x-drive poradzi sobie w każdych warunkach.
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu ok do tyłu tragedia.
4,0
Ergonomia
wszystko szyte na miare.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po usunięciu usterki klimatyzacji jest ok ale w tej klasie usterka przy przebiegu 6000km jest niedopuszczalna, rozszczelnienie układu klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie wiele miejsca ale wystarczająco. nie jest ciasno lecz wszystko wymierzone na minimum.
3,0
Wyciszenie
zbyt głośno słychać pracę silnika jak na tą klasę auta
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oszczędne autko, spalanie jak na napęd 4x4 tą masę i te osiągi rewelacyjne, nawet niższe niż podaje producent. minimalne ekodriv 5,0 trasa z prędkością 90km/h przy prędkościach 200km spalanie ok 9l/100km. średnio trochę miasta trochę trasy 6,5l/100 wystarczy.
1,0
Stosunek jakość/cena
za taką cenę jakość bardzo słaba.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie najlepiej sporo usterek drobnych.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
problemy z hamulcem z którym serwis nie umie sobie poradzić. słabo jak na tą klasę.
On
- zużycie paliwa dla silnika xDrive23d 204KM 150kW
[l/100km]